En Seebach B-Side
Fra : Peter Holm

Dato : 11-02-04 18:14

Hejsa
Jeg mener bestemt, at en b-side på en Tommy Seebach-single tilbage fra sidst
i 70'erne hed 'Smiling Turntable'. Jeg tror det var et instrumentalnummer.
Min storebror havde singlen, men hans samling er for længst røget ud.
Hvor finder jeg dette nummer ?

Hov - det ser ud til at det eksisterer en Tommy Seebach / 32 hits (CD2)
http://62.79.12.248.adsl.suoe.worldonline.dk/~tsj/!cddb/cc0d5b10
Nogen her der ejer den ?

Mvh
Peter

Fra : Kasper Jensen

Dato : 11-02-04 19:47

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sidst
> i 70'erne hed 'Smiling Turntable'. Jeg tror det var et

Det er A-siden på Smiling Turntable/Mirror Mirror fra 1980.

> Min storebror havde singlen, men hans samling er for længst røget ud.

Man må ALDRIG smide sine plader ud.

> Hvor finder jeg dette nummer ?

Prøv at låne nedenstående CD fra 1991 på biblioteket. CD2 er i øvrigt
genudgivet som "16 Hits Vol. 2" i 1993.

Fra : Peter Holm

Dato : 11-02-04 20:57

Kasper Jensen wrote:
> [...]
>
> Man må ALDRIG smide sine plader ud.

> Prøv at låne nedenstående CD fra 1991 på biblioteket. CD2 er i øvrigt

det ser ikke ud til, at Århus Bib har den desværre. De ligger kun inde med
16 Hits Vol 1. hvor den ikke er på.
Peter

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 11-02-04 21:18

Peter Holm wrote:

> det ser ikke ud til, at Århus Bib har den desværre. De ligger kun
> inde med 16 Hits Vol 1. hvor den ikke er på.

Hvis du kan finde den på www.bibliotek.dk kan dit lokale bib få den hjem til
dig.

Jesper Brogaard, Denmark, Europe
(Please do not reply by email)

Fra : Uffe Holst

Dato : 11-02-04 21:14

In an article of 11 Feb 2000 Peter Holm wrote:

> Hov - det ser ud til at det eksisterer en Tommy Seebach / 32 hits (CD2)
> http://62.79.12.248.adsl.suoe.worldonline.dk/~tsj/!cddb/cc0d5b10
> Nogen her der ejer den ?

Nede i Føtex så jeg forleden en række uhyggelige opsamlingsalbum, alle
vist med to CD'ere. Der var også en med Tommy Seebach.

--
Uffe Holst

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-02-04 21:26

Uffe Holst skrev :

> Nede i Føtex så jeg forleden en række uhyggelige opsamlingsalbum, alle
> vist med to CD'ere. Der var også en med Tommy Seebach.

Nej værre end det... 4 CD'er med 100 "hits" pr box, også Seebach's

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : lkn

Dato : 11-02-04 21:58

On Wed, 11 Feb 2004 21:26:11 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<laeses-ikke@gromit.dk> wrote:

>Nej værre end det... 4 CD'er med 100 "hits" pr box, også Seebach's

Og "Smiling Turntables" er tilsyneladende inkluderet på omtalte
udgivelse (CD4, track #3): <http://tinyurl.com/2yntl>

--
-lkn

Fra : Peter Holm

Dato : 12-02-04 09:13

lkn wrote:

> Og "Smiling Turntables" er tilsyneladende inkluderet på omtalte
> udgivelse (CD4, track #3): <http://tinyurl.com/2yntl>

udemærket
Thx
Peter