Once more with Feeling
Fra : Ukendt

Dato : 11-02-04 17:50

Jeg så Buffy The Vampire Slayer - "Once more with feeling"
(Musical-afsnittet) her den anden dag og sangen Standing med Giles har jeg
hørt ét eller andet sted før.. Nogen der ved hvor?

Søren Christensen

Fra : Christina Estrup

Dato : 13-02-04 01:25

Søren Christensen wrote:
> Jeg så Buffy The Vampire Slayer - "Once more with feeling"
> (Musical-afsnittet) her den anden dag og sangen Standing med Giles
> har jeg hørt ét eller andet sted før.. Nogen der ved hvor?

Det er et af mine yndlingsafsnit. Anthony Stuart Head og Amber Benson synger
rigtig godt. Så vidt jeg ved, er alle sangene skrevet specielt til
afsnittet.
--
Christina Estrup

Fra : Blix

Dato : 13-02-04 17:55

enig. eneste gang jeg har købt et soundtrack. plejer altid at købe hver
kunstners album, men dette skulle jeg have på trods af det overhoved ikke
passer ind i min normale dagligdags musiksmag :), men hvad lidt nyt er også
godt