Epson stylus color 580 og XP
Fra : mig

Dato : 11-02-04 17:49

Jeg skulle hjælpe med at indstallere denne printer på en maskine med XP, og
det gik ikke. en søgning på nettet og jeg fandt ikke nogen driver til xp, er
der nogen der ved om det findes noget sted ?
mvh Kirsten

Fra : Thomas Madsen

Dato : 11-02-04 17:57

mig skrev:

> en søgning på nettet og jeg fandt ikke nogen driver til xp, er der
> nogen der ved om det findes noget sted ?

Hvis du søger efter pågældende printer og styresystem på følgende
side, så findes der en driver til WinXP, som åbenbart er den samme
som den til Win2000.

<http://www.epson.co.uk/support/download/index.htm>.

Direkte link er:
<ftp://ftp.epson-europe.com/pub/drivers/inkjet/sc580/en/sc580_win2000_5.2as_en.exe>
(5.18 MB).

Madsen.

Fra : mig

Dato : 11-02-04 18:48

"Thomas Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Direkte link er:

<ftp://ftp.epson-europe.com/pub/drivers/inkjet/sc580/en/sc580_win2000_5.2as_

Tak skal du have,
mvh Kirsten