ACN ?
Fra : Jens

Dato : 11-02-04 17:38

Hej

Er der nogen der har erfaring, positiv/negativ med ACN ? Enten som bruger
eller sælger.

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 11-02-04 18:22

"Jens" <koksfyr@no_spam.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
bruger eller sælger.

Har haft dem som teleudbyder i snart et årstid, helt uden problemer.
mvh Lasse

Fra : Steen Christensen

Dato : 12-02-04 12:38

Hej Jens.
Jeg er repræsentant for ACN, og har selv telefonen tilkoblet dem,
og der er overhovedet ingen problemer med dem, det er et seriøst
firma der tilbyder billig telefoni pt. fastnet, mobilen kommer med
senere.

Du er velkommen til at kontakte mig for yderligere oplysninger.

Mvh Steen C.

Fra : Henrik

Dato : 18-02-04 04:08

> Hej
>
> Er der nogen der har erfaring, positiv/negativ med ACN ? Enten som bruger
> [...]

Hej Jens,

Jeg har rigtig gode oplevelser med ACN som kunde op rep.

Svar på denne mail hvis du ønsker yderligere info...

Mange hilsner

Henrik