F tasterne virker ikke på mit tastatur, og~
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-02-04 11:37

Hej NG.

Jeg har lige købt et nyt trådløs tastatur/mus det hedder Office wirelees
keyboard og er fra Typhoon. Jeg har install. den driver der hørte med til
det, men flere af F tasterne virker ikke, men også nogle af de andre taster
virker heller ikke, jeg kan ikke finde nogen drivere til det på nettet. Der
fulgte også en trådløs mus med, den kan jeg heller ikke få til at virke, der
står at jeg afinstall. den gamle driver først, men så har jeg jo ikke nogen
mus til rådighed, og så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.
Bruger windows xp home. Nogen der kan hjælpe mig?

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-02-04 14:16

Jørgen Nielsen wrote:
> flere af F tasterne virker ikke, men også nogle af de andre
> taster virker heller ikke
> Der fulgte også en trådløs mus med, den kan jeg heller ikke
> få til at virke

Det lyder som et defekt sæt du har fået dig, men prøv at fjern
mus og tastatur i enhedshåndtering og genstart. Nu bør den enten
køre på standard drivere ellers spørge efter drivere og så får den
bare dem.
Du kan også prøve at starte i "fejlsikret tilstand" og se om der er
andre mus og tastaturer installeret (se efter i enhedshåndtering),
er der det, så slet dem og genstart.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-02-04 17:21

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:402a2a1d$0$1752$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> Du kan også prøve at starte i "fejlsikret tilstand" og se om der er
> andre mus og tastaturer installeret (se efter i enhedshåndtering),

++++++++++++

Hej.
Problemet er, at når jeg går ind og fjerner det i enhedshåndteringen så kan
jeg ikke bruge tastarturet, og jeg kan heller ikke trykke F8 som jeg plejer
for at starte i fejlsikret tilstand, jeg ved ikke hvordan jeg klare mig uden
tastaturet. Håber du har en idé om det ?

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Anders pedersen

Dato : 11-02-04 18:21

On Wed, 11 Feb 2004 17:20:50 +0100, Jørgen Nielsen wrote:

> [...]

> for at starte i fejlsikret tilstand, jeg ved ikke hvordan jeg klare mig uden
> tastaturet. Håber du har en idé om det ?

Prøv det på en anden maksine er problmet det samme der.
Er tastaturet og musen i stykker og til en reklamation

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-02-04 18:37

"Anders pedersen" <anders.persenNOSPAM@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv det på en anden maksine er problmet det samme der.
> Er tastaturet og musen i stykker og til en reklamation
> [...]
+++++++++++
Hej.
Ja, det ville ellers være en meget god idé, men jeg har ikke nogen
muligheder for det

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-02-04 14:10

Hej.

Har fundet ud af det med tastaturet, skulle bare trykke på nogle knapper, så
var den der, F tasterne bliver åbenbart brugt til 2 forskellige ting. Nu
mangler jeg bare at få musen til at virke også.

Mvh. Jørgen Nielsen.