Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
svar venligst - jeg har brug for hjælp
Fra : bj

Dato : 10-02-04 21:14

Kan man have telia fritid abb. og stadig have internet forbindelse i et
andet selskab?

fx. kabelnet via tdc og telefon via telia fritid?

Kabelnettet går jo ikke via telefonen så burde det ikke være muligt?

bj

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-02-04 21:31

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> fx. kabelnet via tdc og telefon via telia fritid?

hvis kabelnettet er noget i samme stil som TDC webspeed altså internet via
kabel-tv, ja så kan du godt have det - jeg har selv webspeed & Telia fritid

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-02-04 21:55

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> fx. kabelnet via tdc og telefon via telia fritid?
>
> Kabelnettet går jo ikke via telefonen så burde det ikke være muligt?

Alle kan få telia Fritid...

Jeg har Telia normal abonnemtn med 15% stofa rabbat, men har ikke stofanet

Fra : Nielsen

Dato : 11-02-04 06:21

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse news:AybWb.5194$EX4.3662@news.get2net.dk...

> Alle kan få telia Fritid...

Næsten alle, dog ikke hvis du er Telia bredbånds kunde.

Mvh Ole Lykke

Fra : Hans-Henrik Andresen

Dato : 11-02-04 09:23

> Kan man have telia fritid abb. og stadig have internet forbindelse i et
> andet selskab?

Ja, men der er begrænsninger hvis du har ISDN.

/HHA

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-02-04 10:01

"Hans-Henrik Andresen" <hha@_DELETE_unixhaj.dk> wrote in message

> Ja, men der er begrænsninger hvis du har ISDN.

Der er da ikke begrænsninger i forbindelse med telefonforbindelsen.. Men det
er da rigtigt at der ikke tilbydes adsl ved nogle udbydere hvis man har
isdn. Men det var måske også det du mente?