Friends Serien??
Fra : Yildizhan

Dato : 10-02-04 20:47

Nogen der ved hvor mange sæsoner der er??
Jeg mener at have set op til 9 sæsoner.
Kommer der flere eller har de afsluttet serien??

På forhånd tak

Fra : // Overby

Dato : 10-02-04 20:55

TV2 viser sæson 10 i øjeblikket.

/Daniel

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 10-02-04 21:02

// Overby wrote:
> TV2 viser sæson 10 i øjeblikket.
Nej det er 9. sæson der vises i øjeblikket

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : // Overby

Dato : 13-02-04 21:21

> Nej det er 9. sæson der vises i øjeblikket

Det har du ganske ret i - jeg har lige en sæson for langt fremme. Sæson 10
kan dog - indtil videre - varmt anbefales.

/Daniel

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 10-02-04 20:58

Yildizhan wrote:
> Nogen der ved hvor mange sæsoner der er??
> Jeg mener at have set op til 9 sæsoner.
> Kommer der flere eller har de afsluttet serien??

10. sæson bliver send i USA i øjeblikket, dette er den sidste sæson og vil
kun indeholde ca. halvt så mange afsnit som de tidligere sæsoner.

Dog får Joey sin egen serie, hvor han flytter til L.A. for at få gang i sin
karrierer

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Taba

Dato : 10-02-04 22:08

> 10. sæson bliver send i USA i øjeblikket, _dette er den sidste sæson_ og
vil
> kun indeholde ca. halvt så mange afsnit som de tidligere sæsoner.

Thank God! Kun Langt Fra Las Vegas der stikker den serie i "mest kunstige
grin" IMHO og den er de vist færdig med at lave (håber jeg)

/Taba

Fra : Sean Pedersen

Dato : 10-02-04 23:31

> Thank God! Kun Langt Fra Las Vegas der stikker den serie i "mest kunstige
> grin" IMHO og den er de vist færdig med at lave (håber jeg)
>
> /Taba

mest kunstige grin...?!? Friends blev optaget foran et 200-300 personers
live publikum, hvorfra
grinene kommer. Der hænger faktisk mikrofoner oppe over publikum. At de så
nogle gange bruger
en lydoptagelse fra en anden joke pga. det skal passe tidsmæssigt er en
anden sag.
Jeg var selv så heldig at overvære en af de allersidste optagelser i
november måned 2003 i Los Angeles,
så den er god nok.

Med venlig hilsen
Sean

Fra : Taba

Dato : 11-02-04 10:29

> mest kunstige grin...?!?

Tænker ikke på selve lyden af grinenen, men den ualmindelige forudsigelighed
der er kommet i serien så man kan spotte hvad der grines af og hvornår der
grines, en kilometer væk.

/Taba

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 11-02-04 12:23

"Yildizhan" <yildizhan@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor mange sæsoner der er??
> Jeg mener at have set op til 9 sæsoner.
> Kommer der flere eller har de afsluttet serien??

Glæd dig til Sæson 10! Der er virkeligt nogle gode grin!

Hvilket gør det endnu mere bittert at det slutter... Hvis bare det var
blevet redundant og halvhjertet nu, ville det være et godt tidspunkt at
stoppe. Men næh nej.... de skal gøre det virkeligt surt at det stopper mens
legen er god.

Øv.