Andet multimedie
bentjuul 3670
Iconer - tegninger - logoer - fotos m.m.
Fra : Tine Müller

Dato : 10-02-04 16:28

Jeg skal lave en hjemmeside for en psykoterapeut som har disse
kvalifikationer:
Uddannet sygeplejerske. 5-årig krop/gestaltterapeutisk uddannelse ved
Institut for Gestaltanalyse. Individuel og parterapi.

Er der nogen der kender til hvor man kan få fat i ovenstående som kan bruges
til en sådan side?

KH
Tine Müller

e-mail: tinemSPAM@SPAMemail.dk