ITX Kabinet
Fra : Peter Bo Nielsen

Dato : 10-02-04 14:21

Hej Alle

Jeg mangler et lille kompakt kabinet til mit VIA Mini ITX board. (17x17)

der skal være plads til 2 HD'er og et DVD drev.
+der må gerne være plads til et PCI kort.

nogen der kan anbefale et godt kabinet ?

MVH

Peter

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 10-02-04 14:32

Peter Bo Nielsen wrote:
> [...]
>
> der skal være plads til 2 HD'er og et DVD drev.
> +der må gerne være plads til et PCI kort.
>
> nogen der kan anbefale et godt kabinet ?

F.eks. Chieftec DragonDS-01W.
Min backupserver sidder i sådan en æske og den er baseret på et Mini
ITX-board.

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Peter Bo Nielsen

Dato : 12-02-04 07:48

Hejsa

Jo den ser jo fin ud... men havde nu håber om noget meget mindre..
det ligner jo meget et std. mini tower, bare knap så dyb..

jeg har set at dell og compaq har nogle ekstrem som kabinetter...
det er noget i stil med det jeg søger..
mener at dell's hedder optiplex..

Peter

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 12-02-04 10:34

"Peter Bo Nielsen" <luc2002dk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> der skal være plads til 2 HD'er og et DVD drev.
> +der må gerne være plads til et PCI kort.
>
> nogen der kan anbefale et godt kabinet ?

Mini-ITX kabinetter er da noget man selv bygger
Tag et kig på denne side der også har en butik med lidt blandede kabinetter:
http://www.mini-itx.com/