Tiscali's nye kampagne
Fra : Sven

Dato : 10-02-04 11:05

Hej Alle

Hvis der nu er nogen af jer nuværende Tiscali-kunder der sidder
og tænker: "Fedt nok, nu kan jeg få opgraderet min 256/256 til
512/128, og det koster det samme!" - så tænk om igen! Jeg har
lige talt med dem; det gælder kun for nye kunder! For nuværende
kunder koster det stadig 350/md....Så hvis du synes, det var et OK
tilbud du tog i oktober, så: LAAANG næse.

Flot, Tiscali, og især at det ikke tydeligt står et eller andet sted på
jeres hjemmeside!

Nå, men een har jo kun bundet sig et halvt år, og Tiscali er øjensynligt
ligeglade med at holde på deres kunder - de skal bare have dem ind...

(gnaven)
Sven Sørensen

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 10-02-04 17:36

"Sven" <svenks@*NOSPAM*image.dk> wrote in message

> [...]
> kunder koster det stadig 350/md....Så hvis du synes, det var et OK
> tilbud du tog i oktober, så: LAAANG næse.

Du kan vel heller ikke gå ned i butikken og kræve differencen for den
jakke du købte før den kom på tilbud?

Mikkel

Fra : Spangkuk

Dato : 10-02-04 19:42

"Mikkel Gottlieb" <mikkel@energuitar.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan vel heller ikke gå ned i butikken og kræve differencen for den
> jakke du købte før den kom på tilbud?

Det er noget andet med Tiscali...her er det ok at være
irriterende, gal, muggen, rasende og frustreret hvis
man føler sig uretfærdigt behandlet,- uanset om grunden
er legal eller ej.

Det er med Tiscali som mange har det Jørgen De Mylius,
Svend Auken, Magrethe Auken og Mimi Jacobsen og den
nu ukendte Ljubna Elai KAN bare ikke lade være med at
afsky dem.

De er "de facto" usympatiske og sleske.

Spang

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 10-02-04 21:13

"Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> wrote in message

> Det er noget andet med Tiscali...her er det ok at være
> irriterende, gal, muggen, rasende og frustreret hvis
> man føler sig uretfærdigt behandlet,- uanset om grunden
> er legal eller ej.

Hvad mener du ?

> Det er med Tiscali som mange har det Jørgen De Mylius,
> Svend Auken, Magrethe Auken og Mimi Jacobsen og den
> nu ukendte Ljubna Elai KAN bare ikke lade være med at
> afsky dem.

Det var da noget underligt noget at skrive

> De er "de facto" usympatiske og sleske

Nåeh - er du da blevet trådt over tæerne af dem?

Mikkel

Fra : Spangkuk

Dato : 11-02-04 00:07

"Mikkel Gottlieb" <mikkel@energuitar.dk> skrev i en meddelelse

> De er "de facto" usympatiske og sleske
>
> Nåeh - er du da blevet trådt over tæerne af dem?

Nej,- "de facto" betyder på dansk noget i stil med
"sådan er det bare"...

Spang

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 11-02-04 09:38

Mikkel Gottlieb wrote:
> Nåeh - er du da blevet trådt over tæerne af dem?

Jeg er overbevidst om at du overså ironien.

--
Morten!

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 11-02-04 12:01

"Morten Kjaer Nielsen" <usenet.20040117@spam.gummiand.dk> wrote in
message news:slrnc2jqff.16ee.usenet.20040117@flaf.gummiand.dk...
> Jeg er overbevidst om at du overså ironien.

Ironi ? Hvad er det ?

Mikkel

Fra : Sven

Dato : 11-02-04 09:57

Hej Mikkel

Jeg vil godt lige knytte en lille kommentar til det du skriver:
> Du kan vel heller ikke gå ned i butikken og kræve differencen for den
> jakke du købte før den kom på tilbud?
Det kunne jeg nok heller ikke finde på, men sagen er lidt anderledes her:

Man annoncerer et tilbud på en jakke; men når du henvender dig får du
at vide, at hvis du allerede har en jakke kan du ikke få den nye jakke til
den annoncerede pris!

Da Tiscali i efteråret lancerede 256/256 til 295/md, kunne gamle kunder
godt komme med. Det kan de ikke nu, men det står der intet om på deres
hjemmeside.

Og nu kommer den helt sjove: Hvis du kigger
på Kevin's svar til mig, vil du se at han faktisk er kommet med på
vognen. Jeg har prøvet hans fregnagnsmåde, men får bare at vide at det kan
jeg stadig ikke!

Jakker eller ej, MVH
Sven Sørensen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 11-02-04 10:36

On 2004-02-11, Sven <svenks@*NOSPAM*image.dk> wrote:
> [...]
> på Kevin's svar til mig, vil du se at han faktisk er kommet med på
> vognen. Jeg har prøvet hans fregnagnsmåde, men får bare at vide at det kan

Er det fordi du er bundet af 6 mdr. perioden? Jeg får også de nye
priser, men har også været kunde i et par år og er derfor fri af
bindinger.

Thomas

Fra : Sven

Dato : 11-02-04 11:05

Hej Thomas

I følge mail fra Kevin: Nej.
Han fik 256/256 i december 03, og
opgraderede 17. januar til 512/128, stadig til kr 295/md.

Så måske er det min deo... Jeg tror nu mere på, at Tiscali
roder i det - til en afveksling.

Nå, men jeg har bedt Kevin
om lov til at bruge hans mails i et brev til Tiscali. Det sker der
nok ikke meget ved, men så har jeg da prøvet.

MVH Sven

Fra : Peter B. Juul

Dato : 11-02-04 11:16

"Sven" <svenks@*NOSPAM*image.dk> writes:

> Man annoncerer et tilbud på en jakke; men når du henvender dig får du
> at vide, at hvis du allerede har en jakke kan du ikke få den nye jakke til
> den annoncerede pris!

Jakke? Hvilket bilmærke er det?
--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-02-04 17:59

On 11 Feb 2004 11:16:21 +0100, Peter B. Juul wrote:

> Jakke? Hvilket bilmærke er det?

Den med pizzaen foran.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Kevin Simpson

Dato : 10-02-04 17:44

Der må være tale om en fejloplysning til dig..
Jeg havde 256/256 og op/nedgraderede til 512/128 og gir den nye pris.
Gør det via denne side http://nyepriser.tiscali.dk

Mvh. Kevin

Fra : S.M.

Dato : 16-02-04 05:55

Bare Rolig.
De nye kunder der binder sig til introduktionstilbuddet, kan meget vel komme
til at betale mere inden for en måned ifølge Tiscalis betingelser.
Jeg har selv oplevet det med stofanet, da jeg i sin tid hoppede på deres
tilbud til 200,- som 1½ md efter steg til 300.-
En ting er sikkert uanset hvem man vælger som udbyder skal de nok tjene
deres avance, nogle er gør det bare lidt smartere end andre.

Her følger pkt. 16 i Tiscalis betingelser:

16. Varsling af ændringer
Tiscali kan varsle ændringer af vilkår og priser til abonnenten på dennes
kontakt e-mail-adresse.

Tiscali kan ændre aftalen med et varsel på en måned.

Abonnenten kan skriftligt opsige aftalen til ikrafttrædelsen af de nye
aftalevilkår. Abonnentens opsigelse skal i så fald være afgivet senest 14
dage før ikrafttrædelsen af de nye aftalevilkår.
Ændringer af rent begunstigende karakter kan gennemføres uden forudgående
varsel.

/Jens