CVS system ?
Fra : Ronni

Dato : 09-02-04 23:21

Hejsa NG

Er der nogen der kan anbefale et færdigt CVS system, der udelukkende er
webbaseret?
Altså ikke kører oven på nogen CVS server.

Håber I kan hjælpe.

Med venlig hilsen
Ronni

Fra : Mike Toxværd

Dato : 10-02-04 13:15

> Er der nogen der kan anbefale et færdigt CVS system, der udelukkende er
> webbaseret?

Ikke her du skal lede/spørge.

Prøv på www.s2a.dk - Der er en del sourcecodes.

Mvh

Mike

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob Atzen

Dato : 10-02-04 14:45

"Ronni" <ingen@mail.tak> writes:

> Er der nogen der kan anbefale et færdigt CVS system, der udelukkende
> er webbaseret? Altså ikke kører oven på nogen CVS server.

Du bliver nødt til at have et repositorie når du bruger CVS. Ellers er
der ting som Arch, der svjv. er mere distribueret. Hvorfor vil du
undgå en CVS server?

- Jacob Atzen

Fra : Ronni

Dato : 10-02-04 16:56

<snip>
> Hvorfor vil du undgå en CVS server?
Det forekommer mig lettere, plus jeg ikke behøver have min egen server jeg
skal installere noget på.

/Ronni