Figurer / Spil
Fra : Bionix

Dato : 18-04-01 14:03

Hvis nogle skulle være interesserede har jeg en del figurer til div.
brædtspil som jeg ønsker at sælge - inkl. spillene.

Jeg har Warhammer 40.000 inkl mange Space Marines, nogle plastic orker og en
del Eldar figurer.
Endvidere har jeg det gamle Blood Bowl med et Dark.elf hold, Elf hold,
Menneske hold, Dværge hold, næsten et helt Skaven hold og en del extra
figurer og bøger.
Og så har jeg sørme også det hedengangne Hero Quest inkl. 3 udvidelser,
+advanced Hero Quest og en udvidelse til det, og en masse blandede fantasy
figurer.
Forvirret ?
Skriv en mail hvis noget af det er det du leder efter.

mailto:kraken@ofir.dk

Kraken