Billet bestilling
Fra : K.N.

Dato : 09-02-04 18:50

Findes der en website hvor igennem jeg kan forudbestille billetter til
forskellige biografer i hovedstadsområdet ?

/ K.N.

Fra : -V-

Dato : 09-02-04 19:11

K.N. wrote:
> Findes der en website hvor igennem jeg kan forudbestille billetter til
> forskellige biografer i hovedstadsområdet ?

www.biobooking.dk er et sted at starte.

-V-

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 09-02-04 20:24

"K.N." <invalid@no.Mail> wrote in message
> Findes der en website hvor igennem jeg kan forudbestille billetter til
> forskellige biografer i hovedstadsområdet ?

http://www.biografbillet.dk/

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-02-04 07:50

K.N.'s utterance expressed in news:c08h7v$2crk$1@news.cybercity.dk:

> Findes der en website hvor igennem jeg kan forudbestille billetter til
> forskellige biografer i hovedstadsområdet ?

- og www.byenkalder.dk for en oversigt over dem alle.

hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | lgj[at]jyde[dot]dk |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-02-04 18:57

K.N. wrote:
> Findes der en website hvor igennem jeg kan forudbestille billetter til
> forskellige biografer i hovedstadsområdet ?

www.biobooking.dk

/jim

Fra : K.N.

Dato : 10-02-04 16:06