Nyt grafikkort
Fra : Tue Dissing

Dato : 09-02-04 18:17

Hej NG

Jeg er i den situation at jeg skal bruge et video-out på min PMG4 733.
Overvejer at købe et "pc-kort" og loade en ny bios ned i det !
Hvilke kort er det muligt at gøre dette med ????

Tue

Fra : Thomas Neumann

Dato : 09-02-04 18:59

> Jeg er i den situation at jeg skal bruge et video-out på min PMG4 733.
> Overvejer at købe et "pc-kort" og loade en ny bios ned i det !
> Hvilke kort er det muligt at gøre dette med ????

Jeg har tidligere spurgt om samme ting.
Fandt følgende:
<http://atimacunderground.freeservers.com/instructions.html>
<http://bbs.xlr8yourmac.com/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=Video+Cards+(other+than+3dfx+Chip+Types)&number=24&DaysPrune=45&LastLogin=>

På google kan du finde nogle gamle indlæg om samme ting. Der er også et
par links.

Hvis det lykkedes dig vil jeg gerne høre om din erfaringer, og jeg er
eventuel aftager til dit gamle AGP-grafikkort

Mvh

Thomas

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 09-02-04 21:38

Tue Dissing wrote:

> [...]
> Overvejer at købe et "pc-kort" og loade en ny bios ned i det !
> Hvilke kort er det muligt at gøre dette med ????

Nu er jeg nysgerrig: Hvorfor skal grafikkortets bios ændres fordi kortet
skal over i en mac?

--Martin

Fra : Tom

Dato : 10-02-04 02:06

On 2/9/04 6:16 PM, in article 1g8wip4.t4v4ra94rzgoN%tue@somersault.dk, "Tue
Dissing" <tue@somersault.dk> wrote:

> [...]
> Overvejer at købe et "pc-kort" og loade en ny bios ned i det !
> Hvilke kort er det muligt at gøre dette med ????

Tue !
Gå på macxellerate ! ( det hedder det ikke )
Gå efter de store ( nyeste ) ATI eller Nvidia..
Tom
Ex
http://www.xlr8yourmac.com/Graphics/Radeon_9700PRO_OEM/index.html

Ps
Har lige knaldet nys sys på I clean install.. ( fandt 600 MB norton, der
ikke rigtigt var der.. Og så alligevel....)
Så nu kan jeg måske få spip igang !