Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
256 MB Galaxy FX5600 DVI & Tv-Out
Fra : Henrik Jensan

Dato : 09-02-04 16:51

Hejsa
Hvad mener I om kortet ovenfor? Kan det bruges til grafik -photoshop, CAD og
en lille smule spil?
Tak for svar.
HJ

Fra : Brian Lund

Dato : 10-02-04 05:29

> Hejsa
> Hvad mener I om kortet ovenfor? Kan det bruges til grafik -photoshop, CAD
og
> en lille smule spil?

Selvfølgelig kan det det, men Geforce FX 5900 XT er bedre, og koster "kun"
omkring 1500 kr...

Men hvilke spil?

Brian

Fra : stig klausen

Dato : 10-02-04 14:05

jeg har lige rodet med det lorte grafikkort .
i 3d spil frøs billedet eller der gik kludder i grafikken.
jeg satte et af mine gamle grafikkort og spillene kørte perfekt.

jeg vil ikke anbefale dig det kort.

stig

Fra : Nico

Dato : 10-02-04 14:37

?

> i 3d spil frøs billedet eller der gik kludder i grafikken.
> jeg satte et af mine gamle grafikkort og spillene kørte perfekt.
Lyder som en driverfejl?

> jeg vil ikke anbefale dig det kort.

No offence: Fejl 40.

Fra : stig klausen

Dato : 10-02-04 17:35

jeg afprøvede 3 forskellige driver versioner.

og da jeg satte et chaintech i med samme specs fx5600 kørte spillene
perfekt.

så det ka jeg ikke gi dig ret i.

stig

Fra : Nico

Dato : 10-02-04 18:54

> og da jeg satte et chaintech i med samme specs fx5600 kørte spillene
> perfekt.
>
> så det ka jeg ikke gi dig ret i.

Så har du jo købt et defekt produkt - få det byttet.

Fra : stig klausen

Dato : 10-02-04 19:07

ja sku du har fået fat i noget der .

det jeg har mistanke om er at det grafikkort er af general dårlig kvalitet
(måske derfor det er så billigt) og jeg derfor ikke kan anbefale henrik at
købe dette.