Fremstilling af citrusvand
Fra : Christian

Dato : 09-02-04 12:00

Jeg søger den den rigtige opskrift/blandingsforhold til en god velsmagende
citrusvand.

Citron ?
Lime ?
Appelsin ?
Andet ?

Christian

Fra : zippen

Dato : 12-02-04 09:18

"Christian" skrev d. 09-02-04 12:00 dette indlæg :
> Jeg søger den den rigtige opskrift/blandingsforhold til en god
> [...]

Du kunne f.eks. prøve at købe nogle forskellige citrusfrugter. Skær
skrælden af og skær dem i skiver. Derefter trækker du skiverne på et
spyd/træpind og stikker dem ned i en karaffel vand. Det smager dejligt,
og ser dekorativt ud.

Mvh.
Zippen

http://www.kandu.dk/