Så fik han dame på??
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 09-02-04 10:44

Min ellers så sløve og ugidelige kat har godt nok været væk hele natten i et
stykke tid - men stadig for at komme om morgenen og sove hele dagen.

Her til morgen fandt vi så ud af hvorfor ;)

Der lå da lige en ekstra missekat ved siden af ham og sov i sofaen....

Men hun kom godt nok hurtig ud da hun fandt ud ad at vores gammelmis altså
ikke boede alene *gg*

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 09-02-04 11:28

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der lå da lige en ekstra missekat ved siden af ham og sov i sofaen....
>
> Men hun kom godt nok hurtig ud da hun fandt ud ad at vores gammelmis altså

Sikker på at det var en hun-mis?

Fra : zasha

Dato : 09-02-04 13:41

> [...]
>
> Der lå da lige en ekstra missekat ved siden af ham og sov i sofaen....
>
> Men hun kom godt nok hurtig ud da hun fandt ud ad at vores gammelmis altså

Nej, hvor sødt!!!!
Uanset om det nu bar en han eller en hunkat, der var overnattende gæst, så
er det da alletiders, at katte også kan knytte tætte venskaber.
Håber de stadigvæk er venner, slevom banditten havde "glemt" at fortælle han
tog gæster med hjem.
En kæmpesød historie!!

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 09-02-04 22:37

> En kæmpesød historie!!

Har lige lukket ham ud i natten hvorefter han straks kaldte på "morbror
laus" (det lyder sån) og 2 min senere rendte 2 skikkelser side om side ud i
natten ;)

JEg er især glad ved det da han har ligget i 1½ år og sovet.

Men det ser ret sjovt ud da han er en 9 kilos og jeg skyder hende til 4-5
stykker *g*

Fra : Allan

Dato : 09-02-04 23:00

> [...]
>
> JEg er især glad ved det da han har ligget i 1½ år og sovet.
>
> Men det ser ret sjovt ud da han er en 9 kilos og jeg skyder hende til 4-5

Hej Martin

En sød historie.
Men jeg håber da din hanmis er kastreret for ellers løber han nok langt.

Jeg har selv en kastreret hanmis der har hentet venner hjem.

Og det er for sødt , Lige til man finder ud af at det er hankatte han har
hentet hjem
Det kan lugte lidt.

Men det får min ikke lov til lige nu .
Boris er tvangs indlagt til mit valg. Den nye kat Kosmos.

Held og lykke med hvad der evt. kommer ud af det

Allan

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-02-04 23:11

"Martin / Fårevejle" <jadahva@NEJhotmail.com> writes:

> [...]
>
> JEg er især glad ved det da han har ligget i 1½ år og sovet.
>
> Men det ser ret sjovt ud da han er en 9 kilos og jeg skyder hende til 4-5

Den kender jeg godt fra min tidligere samlever Melissa, men hendes ven
kom og miauuede foran døren, hvorefter hun ville lukkes ud *G*

Det skete dog også at hun allerede var ude og at jeg så troede at det
var hende, men så smuttede han bare...:-/

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin