**004*NUMMER# ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-02-04 09:13

Fra CBB's nye telefonsvarer:

Nummer til telefonsvarer: +4560708090
Omstilling af mobiltelefon: **004*NUMMER#
E-mail adresse: NUMMER@cbbmobilsvar.dk

GSM-koden **004*NUMMER# , hvad gør den? Jeg er ikke tidligere stødt på
den kode, men kan det tænkes at den udfører **61*NUMMER#, **62*NUMMER#
og **67*NUMMER# på én gang, så både viderestilling ved »manglende

Kan man mon modtage gratis e-mails på mobilen via e-mail-adressen
NUMMER@cbbmobilsvar.dk?

Claus

Fra : Fischer

Dato : 09-02-04 10:11

> GSM-koden **004*NUMMER# , hvad gør den?

Har lige testet den med CBB.
Den tager ganske rigtigt alle de normale omstillinger (61, 62 og 67) i eet
hug.
Om den virker på andre net end CBB/Sonofon har jeg ikke testet.

> Kan man mon modtage gratis e-mails på mobilen via e-mail-adressen
> NUMMER@cbbmobilsvar.dk?

Nej. Den kan kun læses via CBB's hjemmeside. Der kommer ikke nogen SMS.

*Fischer

Fra : Fischer

Dato : 09-02-04 10:26

Faldt lige over denne:
http://www.geckobeach.com/cellular/secrets/gsmcodes.asp

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-02-04 10:46

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Faldt lige over denne:
> http://www.geckobeach.com/cellular/secrets/gsmcodes.asp

Tak for den. Det er en meget interessant side.

Jeg har altid brugt **21*[dest]# når jeg ville aktivere "alle opkald"
men ovenstående guide siger *21*[dest]#. Kan man mon begge dele. Det
samme gælder for viderestillingerne 61, 62 og 67.

Hvad er »Line 2 Calls«. Min Motorola 260, som jeg nu sjældent bruger,
fornuftigt?

Claus

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-02-04 10:54

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har altid brugt **21*[dest]# når jeg ville aktivere "alle
opkald"
> men ovenstående guide siger *21*[dest]#. Kan man mon begge dele. Det
> samme gælder for viderestillingerne 61, 62 og 67.

Ved denne, *61*[dest]*[sec]#, har jeg altid været vant til at bruge
**61*[dest]**[sec]#, altså også to stjerner før tidsangivelsen. Jeg
har været ude for at det ikke fungerede med én stjerne dér.

-cb

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 09-02-04 11:46

Hej Claus!

Claus E Beyer wrote:
> Hvad er »Line 2 Calls«. Min Motorola 260, som jeg nu sjældent bruger,
> fornuftigt?

Hvis din udbyder understøtter det, kan du med denne funktion vælge med
hvilket nummer du vil ringe ud - dit private eller dit arbejdsnummer.
Desuden er det muligt at få en opdelt regning - en del til tig, den
anden til din arbejdgiver. Men du kan altid modtage opkald til begge
numre medmindre du har viderestillet det ene nummer til f. eks.
mobilsvar.

Jeg ved ikke om det tilbydes i Danmark, men i Tyskland kan det fås.

--
Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-02-04 14:44

> Kan man mon modtage gratis e-mails på mobilen via e-mail-adressen
> NUMMER@cbbmobilsvar.dk?

Nej men det kan du til gengæld via. NUMMER@gsm1800.telia.dk - dog kun op
til 160 tegn minus e-mailadressen...

--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster - http://vindenand.dk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 09-02-04 16:26

"Michael Kjærsgård" <none@invalid.tld> skrev i en meddelelse

> Nej men det kan du til gengæld via. NUMMER@gsm1800.telia.dk - dog kun op
> til 160 tegn minus e-mailadressen...

Det firma ønsker jeg ikke at have noget med at gøre.

-cb

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 15-02-04 21:16

> Det firma ønsker jeg ikke at have noget med at gøre.

Du behøver ikke være kunde hos dem for at benytte servicen, men din modstand
mod dem er måske så stor at du hellere undværer? Hehe...