tiscali
Fra : martin helsted

Dato : 08-02-04 22:33

hej

hvad hedder tiscalis news server adreesse?

mvh martin

Fra : Mikkel Gottlieb

Dato : 08-02-04 22:43

"martin helsted" <maan07@ihnykf.dk> wrote in message

> hvad hedder tiscalis news server adreesse?

news.tiscali.dk

Mikkel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-02-04 22:39

"martin helsted" <maan07@ihnykf.dk> wrote in message
> hej
>
> hvad hedder tiscalis news server adreesse?

ja se.. De har

news://dknews.tiscali.dk mener jeg den heder

news://news.tele.dk eller news://dtext.news.tele.dk

Du må spørge tiscali om hvorfor de ikke oplyser dig om at du har fået
leveret en helt ud igennem vidersolgt TDC forbindelse

Fra : Ivar Madsen

Dato : 08-02-04 22:43

Bjarke Hansen skrev i -dk.edb.internet.udbydere:

> ja se.. De har
> news://dknews.tiscali.dk mener jeg den heder

De er logiske nok, men

> news://news.tele.dk eller news://dtext.news.tele.dk
> Du må spørge tiscali om hvorfor de ikke oplyser dig om at du har fået
> leveret en helt ud igennem vidersolgt TDC forbindelse

Hvorfor giver Tiscali mon ikke adgang til deres egne newsserver, evt. via logon
med BrugerID?

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 08-02-04 22:44

Ivar Madsen <spam.usenet.im@milli.dk> writes:

>Hvorfor giver Tiscali mon ikke adgang til deres egne newsserver, evt. via logon
>med BrugerID?

Det er ikke særlig nemt at interface forskellige systemer på den
måde. Så man har nok vurderet, at det ikke var besværet værd, når
en nemmere løsning ligger lige for.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Steen Madsen

Dato : 10-02-04 22:00

Hey
For en ca. en uge siden sendte jeg en mail til tiscali for at høre om jeg
kunne opgraderes, deres svar var dengang at det skete automatisk.
Sendte så endnu en mail til tiscali i dag d.10/2 2004 og nu skulle man
pludselig sende et brev eller en fax, men vil lige ringe til dem imorgen og
få det på det rene!

Steen

Fra : martin helsted

Dato : 08-02-04 23:08