Kan man ændre "headeren" i en e-mail?
Fra : Erik

Dato : 08-02-04 17:14

Hejsa

Kan man ændre "headeren" i en e-mail? Og hvis man kan hvordan?

På forhånd tak
Erik

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 08-02-04 17:20

Erik wrote:
> Hejsa
>
> Kan man ændre "headeren" i en e-mail? Og hvis man kan hvordan?

Hvorfor skulle man ønske at gøre dette?

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Erik

Dato : 08-02-04 18:11

> Hvorfor skulle man ønske at gøre dette?

Det er skam også bare et væddemål.... Jeg mener, at hvad læst et sted, at
man kan og hvordan, men min kami. siger,at det kan man ikke. Så nu er der en
god middag på højkant med det hele ud i byen........... Så hvis jeg ikke
over beviser ham. Så hænger jeg jo på den.....

/Erik

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 08-02-04 19:37

Erik wrote:

> [...]
> Så nu er der en god middag på højkant med det hele ud i
> byen........... Så hvis jeg ikke over beviser ham. Så hænger jeg jo

OK, det er så i orden.
Da jeg mener at forvanskning af header oftest vil bunde i suspekte
motiver, vil du ikke modtage en vejledning fra mig. Jeg vil samtidig
opfordre andre, der måske havde gode ideer til at holde dem for sig
selv. Anonyme afsendere er det få der har glæde af.

Lad væddeemålet være uafgjort, og del udgifterne til en
'afslutningsfest' :)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Erik

Dato : 09-02-04 08:40

> Lad væddeemålet være uafgjort, og del udgifterne til en
> 'afslutningsfest' :)
>
> --
> Carsten (3600), HELD er noget der indtræffer når grundige forberedelser
> mødes med en gunstig lejlighed....

Det svar tager han ikke, som gode vare, desværre........

/Erik

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 08-02-04 18:09

Erik skrev:

> Kan man ændre "headeren" i en e-mail?

Jada.

> Og hvis man kan hvordan?

Det kommer an på hvad du har adgang til. Det vil umiddelbart være nemmest
at gøre det på mailserveren.

Fra : Erik

Dato : 09-02-04 08:41

> Det kommer an på hvad du har adgang til. Det vil umiddelbart være nemmest
> at gøre det på mailserveren.

Har ikke adgang til andet end en alm.Xp maskine.....

/Erik

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 09-02-04 08:58

"Erik" <egpnewsFJERN@MIGhotmail.com> wrote in

> Har ikke adgang til andet end en alm.Xp maskine.....

Hvis du henter emails via Outlook Express, så prøv at trække en email ud på
skrivebordet og åbn den med Notepad/Notesblok.

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Erik

Dato : 09-02-04 11:00

> Hvis du henter emails via Outlook Express, så prøv at trække en email ud

> skrivebordet og åbn den med Notepad/Notesblok.

Mange tak, det virker og var næsten for let!

/Erik

Fra : Britt Malka

Dato : 09-02-04 13:34

"Erik" <egpnewsNO_SPAM@hotmail.com> skrev:

>på
>
>Mange tak, det virker og var næsten for let!

Ah, jeg troede, at du mente headeren på en mail, som man sender, for
det kan man også ved hjælp af fx et program som XRay.
--
Britt Malka
Gratis hovedbrud, puslerier og hjernegymnastik: http://www.hovedbrud.com