Erfaringer med Brother multifunktionsmaski~
Fra : Jens S

Dato : 08-02-04 14:43

Hej

Er der nogen der har erfaring med Brother multifunktionsmaskiner? Jeg
overvejer en MFC-3420 eller MFC-3820CN

Alternativt er jeg ude i en Canon SmartBase MP700 Photo, men jeg er ikke
helt sikker på at den har netværksindgang (det står der på Canons hjemmeside
at den har, men jeg kan ikke finde bekræftelse på det nogen steder).

Jens

Fra : Willy Jakobsen

Dato : 09-02-04 17:11

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Jens
>
> Hej Jens - hold dig langt væk fra alt hvad der hedder Brother, jeg har
måttet smide 2 nye printere på forbrændingen, hverken support eller
forhandler kunne få dem til at køre
Til gengæld har jeg gode erfaringer med HP
Rufle

Fra : Jens S

Dato : 09-02-04 19:20

"Willy Jakobsen" <willy@FJERNDETTEnyborg-blomster.dk> wrote in message

> [...]

> forhandler kunne få dem til at køre
> Til gengæld har jeg gode erfaringer med HP

Tak- jeg holder mig til Canon så. Som jeg skrev i en tidligere tråd, så er
jeg absolut ikke glad for HP.

Jens