Sorte rande under øjnenene...nene
Fra : Steen

Dato : 08-02-04 08:38

Hej

Udover man selvfølgelig kan komme ind i en sund rytme med en god
nattesøvn, er der så nogle gode måder at komme sorte rande under øjnene
til livs?

Jeg har en mistanke om, at det muligvis skyldes skærmarbejde med forkert
lys, og så nok også en dårlig søvn.

Jeg tænkte på, om man evt. kunne rette op på det, med en ansigtsmaske
eller lign.

Dårlige jokes frabedes venligst

MVH

Steen

Fra : Melanie

Dato : 08-02-04 09:10

Hej Steen

"Steen" <steen_bj@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> lys, og så nok også en dårlig søvn.
>
> Jeg tænkte på, om man evt. kunne rette op på det, med en ansigtsmaske

Brugte teposer eller agurkeskiver på øjnene i 5-10 min pr. dag, skulle gøre
underværker.
Har faktisk også hørt om, men aldrig selv prøvet, at have kolde teskeer fra
fryseren på øjnene lidt, men tror ikke det er sundt med noget så koldt på
huden.

> Dårlige jokes frabedes venligst

Det er ikke en dårlig joke selv om det kunne lyde sådan.

> MVH
>
> Steen

Håber det var noget du kan bruge *SS*

Mvh Melanie

Fra : Steen

Dato : 08-02-04 10:43

"Melanie" wrote:

> Håber det var noget du kan bruge *SS*
>
> Mvh Melanie

Jeg vil da prøve agurkerne, om ikke andet - så kan man da spise dem
bagefter

MVH

Steen

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-02-04 11:49

Steen wrote:
> [...]
> forkert lys, og så nok også en dårlig søvn.
>
> Jeg tænkte på, om man evt. kunne rette op på det, med en ansigtsmaske

kolde brugte teposer fra kamillete er godt...
agurkeskiver er også godt....
brug dem i forbindelse med en 10 minutters powernap ;)

ellers kan du købe en øjencreme som hjælper.... der er flere forskellige,
men de bedste er dem der indeholder noget der hedder i retningen af
lysreflektorer eller sådan.... de får lyset til at spille i huden og får det
så til at se lysere ud.....

hvis du i det daglige bruger sådan en creme og så samtidig bruger teposerne
eller agurkerne et par gange om ugen, så skulle du kunne holde det værste
fra døren...
jeg kender problemet... lider selv af kronisk mørke rende under øjnene,
hviket dog skyldes mine meget dybe øjenhuler.....
--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Benz

Dato : 02-03-04 17:26

Hey Sabina,

Jeg har også dybe øjenhuler og har sorte render rundt om øjnene især om
vinteren (ligner én der har fået tæsk ). Dette creme du anbefaler, hvor
kan man anskaffe sig det henne? I Matas?

Mvh

Benz