mysql
Fra : Martin Johannsen

Dato : 08-02-04 09:08

Hej gruppe.

Er der ikke en lettere måde at lave databaser i mysql end at taste det hele
i sql eller scripte med php. Et plug-in eller noget?

tak

Martin

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 08-02-04 09:27

Martin Johannsen wrote:

> Er der ikke en lettere måde at lave databaser i mysql end at taste det hele
> i sql eller scripte med php. Et plug-in eller noget?

Hvis du bruger *nix, kan du kigge på Dia og dia2sql. Så kan du tegne
dine databaser som UML diagrammer. Jeg ved ikke om der findes en ditto
til Windows.

Mvh
Tonni

Fra : Emil Rasmussen

Dato : 08-02-04 11:28

Martin Johannsen wrote:

> Er der ikke en lettere måde at lave databaser i mysql end at taste det hele
> i sql eller scripte med php. Et plug-in eller noget?

Mange bruger phpMyAdmin: <http://www.phpmyadmin.net/>.

Mvh Emil
--
Emil Rasmussen
http://noget.net

Fra : Martin Johannsen

Dato : 08-02-04 12:48

> Mange bruger phpMyAdmin: <http://www.phpmyadmin.net/>.
>
> Mvh Emil
> --
> Emil Rasmussen
> http://noget.net

Tak for det. Jeg er lige ved at se på det nu. Det virker som et okay
værktøj.

Martin