Gammel harddisk
Fra : Jakob Johannessen

Dato : 08-02-04 11:47

Jeg har fået en ny computer så har en harddisk, der er delt op i to drev.
Jeg ville så sætte min gamle harddisk i den også, og Win XP fandt også
harddisken og sagde at den virkede som den skulle, men jeg kan ikke finde
drevet i "Denne Computer", hvad kan der være galt?

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-02-04 11:51

Jakob Johannessen wrote:
> [...]
> fandt også harddisken og sagde at den virkede som den skulle, men jeg
> kan ikke finde drevet i "Denne Computer", hvad kan der være galt?

Har du lavet nogen partitioner på den?

FUT: news:dk.edb.system.ms-windows

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Jakob Johannessen

Dato : 08-02-04 15:44

> Har du lavet nogen partitioner på den?

Det var lige det jeg manglede, tak for hjælpen

Fra : Claus O

Dato : 08-02-04 12:46

"Jakob Johannessen" <whisky@*FJERN*post4.tele.dk> wrote

>Win XP fandt også harddisken og sagde at den virkede som den skulle,

Xp er noget beta software som skulle være sendt til en skrothandler,
så det kan du ikke regne med..............

Fra : Sander

Dato : 08-02-04 13:44

Sikke dog en latterlig udredning, bare
fordi du ikke kan finde ud af at bruge
kan det ligeså godt være dig der ikke du'r
som bruger af Win xp, eller Linux m.m.
Hvis man gider at sætte sig ind
i det software man benytter sig af virker det
betydeligt bedre, softwaren kan jo ikke gætte
hvad det er du vil, det kan kun reagere på dine
kommandoer.

Sander.

Fra : Claus O

Dato : 08-02-04 18:29

"Sander" <REMOVENoller@webspeed.dkREMOVE> wrote

> fordi du ikke kan finde ud af at bruge
> kan det ligeså godt være dig der ikke du'r
> som bruger af Win xp, eller Linux m.m.

Fjols!
Kommenterede jeg ikke på et specifikt kritikpunkt?
XP´s fremragende evne til at fortælle alt virker, mens
alt IKKE virker!
Du havde et eksempel og jeg har adskellige og har
læst om endnu flere lignende..............

Fra : Sander

Dato : 08-02-04 13:46

Gå ind i Computeradministration i kontrolpanel -
diskhåndtering - Egenskaber for den pågældende disk,
Og initialiser disk, så skulle den funke i denne computer.

Sander.