moms, told på fotogave fra USA?
Fra : Martin Gleit

Dato : 30-01-04 16:24

Hvis en ven sender mig lidt fotoudstyr værdi 80 dollars fra usa og sætter
"gift" mærkat på pakken skal jeg så betale moms, told mm? tak..

Fra : Quadro

Dato : 30-01-04 20:56

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote in message
> Hvis en ven sender mig lidt fotoudstyr værdi 80 dollars fra usa og sætter
> "gift" mærkat på pakken skal jeg så betale moms, told mm? tak..

80 dollar i værdi er vist liiiige over grænsen. Få ham til at skrive 60 $ i
value.

Fra : Bo Andersen

Dato : 30-01-04 23:01

"Quadro" <quadro_jog@SPAMISEVILhotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> wrote in message
> >

> 80 dollar i værdi er vist liiiige over grænsen. Få ham til at skrive 60 $
> value.

Hvor meget er kommer jeg til at betale hvis jeg køber en pakke
fra en webbutik, i USA.
Som koster 200 US$ + 20US$ i porto ?
Nogen der ved det ?

På forhånd tak, Bo Andersen.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-01-04 23:51

On 2004-01-30, Bo Andersen <qwertydotcom@hotmail.com> wrote:
> Hvor meget er kommer jeg til at betale hvis jeg køber en pakke
> fra en webbutik, i USA.
> Som koster 200 US$ + 20US$ i porto ?
> Nogen der ved det ?

Pris incl poto porto + evt EU told af pris incl. fragt + moms +
75-150 kr til fortolderen.

$35 er en mere nomal portosats

Fra : Henrik K

Dato : 31-01-04 08:14

> Hvis en ven sender mig lidt fotoudstyr værdi 80 dollars fra usa og sætter
> "gift" mærkat på pakken skal jeg så betale moms, told mm? tak..

Told & Skat har lavet folderen Internethandel for private:
http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?action=closeall&o_id=137523&ov_id=200275&top=137519&i=3

Henrik