Boligsikring
Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 30-01-04 10:50

Hej!

Jeg er kommet til at søge boligsikring/boligstøtte lidt for sent, men kan
man ikke få udbetalt med tilbagevirkende kraft? Altså fra den dato jeg
flyttede ind, selvom jeg er kommet til først at søge et par måneder senere.

Venlig hilsen Morten

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 30-01-04 10:44

"Morten K. Nielsen" <mkn@NOSPAMofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man ikke få udbetalt med tilbagevirkende kraft? Altså fra den dato jeg
> flyttede ind, selvom jeg er kommet til først at søge et par måneder

Nej.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Axelgaard

Dato : 30-01-04 12:32

meddelelse news:bvd96j$i5c$1@sunsite.dk...
> senere.
>

> Nej.

Det står endda på ansøgningsskemaet - jeg har lige afleveret mit forleden
dag...

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 30-01-04 15:08

> Det står endda på ansøgningsskemaet - jeg har lige afleveret mit forleden
> dag...

Ok, tak for hjælpen. Jeg får først et ansøgningsskema med posten en af
dagene.

/Morten

Fra : Carl

Dato : 30-01-04 21:41

"Morten K. Nielsen" <mkn@NOSPAMofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, tak for hjælpen. Jeg får først et ansøgningsskema med posten en af
> dagene.

Du kan fra din kommunes hjemmeside DOWNLOADE et ansøgningsskema og udfylde på skærmen og
sende tilbage samme vej - det
har jeg lige gjort !
...ch

Fra : S.G

Dato : 30-01-04 19:38

> [...]
> man ikke få udbetalt med tilbagevirkende kraft? Altså fra den dato jeg
> flyttede ind, selvom jeg er kommet til først at søge et par måneder

Prøv at spørge dem pænt.
Jeg fik sidste år for de 4 foregående måneder :)