Fotografi.
Fra : LLK

Dato : 21-01-04 22:26

Jeg fik for et års tid siden taget nogle billeder til et erotisk blad i
sverige.
Jeg fik at vide af fotografen at dette var bestillingsarbejde, så de ville
derfor kun udkomme der.
Dette overhørte ejeren af lokalerne.
Der blev indgået mundtligt aftale.
Så langt så godt.
Bladet udkommer som aftale i marts måned.

Så bliver jeg kontaktet af fotografen, som nu siger at disse billeder nu vil
udkomme i et erotisk blad i DK. Jeg fortæller ham, at jeg ikke er særlig
glad for dette, da det jo ikke var meningen. Men siger så ok, hvis mit
ansigt bliver sløret.
Dette blad udkommer i august.
Jeg gør ikke mere ved sagen da, jeg håber at disse billeder går i
glemmebogen.

Pludselig bliver jeg kontaktet af en ven der siger at billederne nu er
udkommet i endnu et dansk blad.
Jeg bliver nu tosset og ringer til fotografen og siger at nu stopper det!
Han undskylder, og spiser mig af med at jeg kan sende et brev til ham hvor
jeg skriver at jeg ikke vil have disse billeder udgivet mere !?! Og så vil
jeg modtage en check på 10000 kr. Jeg har ikke modtaget penge for nogle af
de andre udgivelser.
Jeg siger at jeg lige vil kontakte min advokat.
En uge senere hører jeg så at der er endnu et blad hvor billederne er trykt
i. Et norsk et.

Der har nu været en del skriveri mellem min advokat og fotografens advokat.
Fotografen nægter nu selvfølgelig alt... bla bla bla.
Heldigvis har jeg jo så ejeren af lokalerne i hånden som gerne vil vidne.

Jeg forlanger et beløb på 25000 kr for krænkelse.
Der er blevet indsendt en stævning.

Men hvad er min chance for at få disse penge???

Alt det der med at det er dumt at få taget billeder og manglende kontrakt
osv, det er jeg klar over!!!!