Dk-hostmaster
Fra : Maxi

Dato : 16-01-04 16:55

Jeg skal have købt en ny dk-domæne uden webhotel. Hvordan kan jeg selv købe
det? Dk-hostmasters hjemmeside er meget uverskueligt.

Fra : Riverwind

Dato : 16-01-04 17:08

"Maxi" <dilorjaan50@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have købt en ny dk-domæne uden webhotel. Hvordan kan jeg selv
købe
> det? Dk-hostmasters hjemmeside er meget uverskueligt.

Dit spørgsmål hører nok nærmere til i news.dk.edb.internet, men prøv at se
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?pageid=63&action=cmsview&language=da#7

/Riverwind

Fra : Ukendt

Dato : 16-01-04 17:41

125

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-01-04 19:16

Tommy Leander Hansen wrote:
> 125

Hvad fanden snakker du om ? :)

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Allan Olesen

Dato : 16-01-04 19:54

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvad fanden snakker du om ? :)

Han har set nogen besvare et spørgsmål ved at skrive "42", og så tror
han, at "125" er lige så godt et svar.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : HKJ

Dato : 16-01-04 20:13

"Allan Olesen" <asdfgerw@c.dk> wrote in message

> Han har set nogen besvare et spørgsmål ved at skrive "42", og så tror
> han, at "125" er lige så godt et svar.

Nu syntes jeg heller ikke 42 er et godt svar, uden det korrekte spørgsmålet.

Fra : Gismo

Dato : 16-01-04 20:21

HKJ wrote:
> "Allan Olesen" <asdfgerw@c.dk> wrote in message

> Nu syntes jeg heller ikke 42 er et godt svar, uden det korrekte
> spørgsmålet.

42 er svaret på alt !

--
Gismo

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-01-04 20:26

Gismo wrote:
> 42 er svaret på alt !

Vi skal ha' spørgsmålet!

// Hans

Fra : HKJ

Dato : 16-01-04 20:30

"Gismo" <stivnisse@[XXXX]hotmail.com> wrote in message

> 42 er svaret på alt !

42 er svaret på "life, the univers and everything", men næste problem var at
finde det korrekte spørgsmål (som forøvrigt var en noget større opgave end
finde svaret).

Hvis nogle ikke ved hvad vi snakker om så læs "The Hitchhikers guide to the
Galaxy".

Og nu er det slut på off topic snak herfra.

Fra : Snurrberget

Dato : 16-01-04 17:48

Maxi wrote:
> Jeg skal have købt en ny dk-domæne uden webhotel. Hvordan kan jeg selv købe
> det? Dk-hostmasters hjemmeside er meget uverskueligt.

Prøv hos http://www.gratisdns.dk

pris for oprettelse. 99,-

- cep

Fra : Maxi

Dato : 16-01-04 20:55

Jeg kom til at poste i den forkerte gruppe. Det fandt jeg først ud af efter
at have postet. Jeg kan at jeg har fået flere gode/dårlig svareherinde end i
den "rigtig" gruppe.