T610 Talegenkendelse
Fra : Mike Johnson

Dato : 06-02-04 08:31

Hej

Er der nogen som har prøvet ovenstående ?

Jeg har prøvet men synes ikke rigtig at jeg kan få det til at virke. Når jeg
siger et navn (og helst ikke et for kort navn), finder den rigtigt nok
navnet, men så skal man jo vælge om det er hjemme, arbejde eller mobil
nummeret man ønsker at ringe til. Det kan jeg ikke få den til, selvom jeg
har indtalt tale til de 3 valg.

TIA

MJ

Fra : Henrik W

Dato : 06-02-04 12:36

Mike Johnson wrote:
> Er der nogen som har prøvet ovenstående ?

Ja.

> [...]
> navnet, men så skal man jo vælge om det er hjemme, arbejde eller mobil
> nummeret man ønsker at ringe til. Det kan jeg ikke få den til, selvom jeg

Min virker fint. Også med at vælge hvilket nummer det skal være.

--
/Henrik W
"Of all the things I've lost, I miss my mind the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : Peter Elgaard

Dato : 06-02-04 20:39

Virker fint her, dog kan støj nemt opfanges og forpurre optagelsen.