Screensaver og ubesvarede opkald/beskeder?
Fra : iddqd

Dato : 05-02-04 00:35

Jeg overvej hvilken telefon der skal købes, men det siges at mange af
telefonerne med farvedisplay lider af at de viser en screensaver der gør
at man skal taste på telefonen for at se om der har været et opkald
eller en besked. Jeg har intet imod en screensaver, men hvis jeg skal
klikke på telefonen for at om der er en besked så er det da dumt.

Er det rigtigt? Og i særdeleshed ved nogen om det gælder en SonyEricsson
T230 for det er mit favorit valg lige nu?

Gennerelle erfaringer med T230'eren høres også gerne, samt et.
anbefalinger til et bedre alternativ. Jeg er ligeglad med MP3, radio,
kamera og spil er også (næsten) ligemeget.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 05-02-04 06:41

"iddqd" <DontUse@ThisAdress.Ever> skrev i en meddelelse
> [...]
> anbefalinger til et bedre alternativ. Jeg er ligeglad med MP3, radio,
> kamera og spil er også (næsten) ligemeget.

Hej

Bl.a. Nokia 7650 / 6600 viser default en screensaver der indeholder
information om beskeder / opkald.

mvh
Niels Henrik Egebjerg
MobilityWeb, http://mobility.dyndns.dk

Fra : iddqd

Dato : 05-02-04 10:49

Niels Henrik Egebjerg wrote:
> Bl.a. Nokia 7650 / 6600 viser default en screensaver der indeholder
> information om beskeder / opkald.

Tak, måske jeg skal tænke i den retning.

Jeg hører dog gerne stadigt om nogen ved hvordan det forholder sig med T230.

Mvh

Bruno

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 05-02-04 11:05

iddqd griflede i news:bvt3iq$11v6$1@news.cybercity.dk:
> Jeg hører dog gerne stadigt om nogen ved hvordan det forholder sig
> med T230.

Ved godt at det ikke lige er en Ericsson, men på alle de Nokia jeg har hørt
om, slår den screensaveren fra, hvis der er beskeder/ubesvarede opkald!

Det samme gør sig vel gældende på Ericsson? Men hvorom alting er, så har
Ericsson jo den feature, at hvis der netop ER noget at vise
(beskeder/ubesvarede opkald) så blinker dioden jo hurtigere end ellers....
Og dermed kan man jo meget hurtigt lige kigge i lommen uden at tage den op.

--
Hygge...
Daniel

Fra : iddqd

Dato : 05-02-04 22:02

Daniel Alstrup wrote:

> [...]
> Og dermed kan man jo meget hurtigt lige kigge i lommen uden at tage den op.

Super, lige hvad jeg håbede på at høre. Takker.

Bruno