Ny mobilbruger! Hvilke er dine LINK-Foretr~
Fra : Nielsen

Dato : 04-02-04 12:35

Hej NG

Hvilke links bruger du til daglig og hvilke kan du anbefale?

Jeg er ny bruger på mobilmarkedet og har netop anskaffet mig en Nokia 6610,
hvor kan jeg så finde gode ting og sager til sådan en sag?

De links jeg kender er:
www.club.nokia.dk
www.mobildebat.dk

Men hvad hedder de rigtig gode og store sider der har med alt sjov til
mobilen at gøre? SMS jokes, billedbaggrunde, ringetoner, diverse.....

Og hvor finder jeg eks. #koder til min Nokia - hvor jeg bla. kan fjerne
Sonofon hhv. Telmore teksten osv. osv.

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh\Nielsen

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-02-04 11:02

> Men hvad hedder de rigtig gode og store sider der har med alt sjov til
> mobilen at gøre? SMS jokes, billedbaggrunde, ringetoner, diverse.....

Hej!!

Tillykke med din nye telefon.

Der findes rigtig mange sider der sælger de services du forespørger. Du kan
blandt andet finde dem på min hjemmeside http://vindenand.dk (under
SMS-SJOV), men en søgning på Google vil også give dig mange andre
muligheder.

Prøv evt. også at klikke dig ind på http://www.telmore.dk og vælg "Telmore
Ekstra" i menuen.
Herefter vil du blandt andet få muligheden for at vælge "Mobile Update" som
er et gratis mobil-magasin Telmore udgiver en gang om måneden. Magasinet
indeholder de seneste nyheder samt små historier fra mobilverdenen.

Under "Telmore Ekstra" kan du også vælge menupunktet "links" hvor du finder
spændende links til "Mobil-sjov".

--
Michael
http://vindenand.dk