Hvilken browser til T610
Fra : Soren Pedersen

Dato : 30-01-04 22:19

Hvilken browser bruger I til jeres T610, og hvor har I fundet den ?

Mvh
/Søren

Fra : Peter G C

Dato : 30-01-04 23:37

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken browser bruger I til jeres T610, og hvor har I fundet den ?

Se news:4012859e$0$29411$edfadb0f@dread15.news.tele.dk... fra 24-01.2004

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Weasel

Dato : 31-01-04 00:42

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> "Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev i en meddelelse
>
> Se news:4012859e$0$29411$edfadb0f@dread15.news.tele.dk... fra 24-01.2004

Du linker til samme spørgsmål, blot tidligere. GENIALT

Fra : Soren Pedersen

Dato : 31-01-04 12:15

Hmmmmm.......Det var åbenbart for meget med 2 sp. på éen gang, så nu tager
vi dem ét ad gangen: Hvilken browser bruger I til jeres T610 ?

Mvh
/Søren

Kig billeder og "Mini-Marked" på www.sitecenter.dk/tinaogsoeren

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 31-01-04 18:21

On Sat, 31 Jan 2004 00:42:28 +0100, Weasel wrote:

> Du linker til samme spørgsmål, blot tidligere. GENIALT

Enig, så har spørger nemlig fået svar, da det har været oppe
tidligere. GENIALT!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jante

Dato : 31-01-04 19:21

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev:

> Enig, så har spørger nemlig fået svar, da det har været oppe
> tidligere. GENIALT!

Nej, han har blot fået at vide, at andre har stillet samme spm.
Du burde have linket til svaret (*), ikke til spørgsmålet,
det havde været GENIALT!

(*) news:4012ab13$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

J.L

Fra : Soren Pedersen

Dato : 31-01-04 19:58

> Nej, han har blot fået at vide, at andre har stillet samme spm.
> Du burde have linket til svaret (*), ikke til spørgsmålet,
> det havde været GENIALT!
>
> (*) news:4012ab13$0$161$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

Lad min gætte......Det geniale består i at jeg stadigvæk ikke ved hvilken
browser der er den foretrukne blandt T610 brugere ??????

/Søren

Fra : Jante

Dato : 31-01-04 20:36

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev:

> Lad min gætte......Det geniale består i at jeg stadigvæk ikke ved hvilken
> browser der er den foretrukne blandt T610 brugere ??????

Det tror jeg heller ikke, du kan få et entydigt svar på, og hvad
vil du iøvrigt bruge det til - det er jo ikke sikkert, dine krav til en
browser er overensstemmende med andres?

Forresten burde det være en overkommelig opgave selv at afprøve de
få muligheder, der er, nu da du har fået at vide, hvor du kan finde dem.

Bagefter kan du så evt. melde tilbage, hvad du har valgt, og hvorfor.

J.L

Fra : Soren Pedersen

Dato : 31-01-04 21:12

Lad mig gætte: Du har ikke en T610, men til gengæld masser af tid ????

/Søren

Fra : Jante

Dato : 31-01-04 22:22

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev:

> Lad mig gætte: Du har ikke en T610, men til gengæld masser af tid ????

Du har ret i en af delene. Gæt selv hvilken...

J.L

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-02-04 13:34

On Sat, 31 Jan 2004 19:57:55 +0100, Soren Pedersen wrote:

> Lad min gætte......Det geniale består i at jeg stadigvæk ikke ved hvilken
> browser der er den foretrukne blandt T610 brugere ??????

Din attitude giver ikke ligefrem os T610 brugere lyst til, at hjælpe
dig... prøv at virk lidt mindre overlegen...

Fra : Soren Pedersen

Dato : 01-02-04 14:51

> Din attitude giver ikke ligefrem os T610 brugere lyst til, at hjælpe
> dig... prøv at virk lidt mindre overlegen...

Jeg er fiseme da ikke overlegen (!)
Jeg synes egentlig at jeg stiller et ret simpelt sp.: Hvilken browser bruget
T610 folket og hvorfra har de den??? Det resulterer i nogle - I mine øjne -
ret værdiløse svar, som intet har med min forespørgelse at gøre. Jeg vil
f.eks meget gerne betale for en browser, hvis blot der er en erfaring blandt
andre brugere for at den er pengene værd.
Jeg har være usenet bruger siden '97, og gør selv et nummer ud af at søge
efter relaterede spørgsmål INDEN jeg selv stiller det. Sp. har IKKE være
oppe før. Så hvis jeg nu lover at blive ved med at søge inden jeg spørger,
kan man så få "andre" til at love at de vil læse sp. inden de svarer ??????

Jeg beklager ærligt hvis du mener jeg er overlegen, men på den anden side er
det sgu ret irriterende at folk ikke gider (?) læse et sp. inden de
svarer.......

Mvh
/Søren

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-02-04 14:51

On Sun, 01 Feb 2004 14:50:53 +0100, Soren Pedersen wrote:

> Jeg beklager ærligt hvis du mener jeg er overlegen, men på den anden side er

Det virker sq sådan, beklager

> det sgu ret irriterende at folk ikke gider (?) læse et sp. inden de
> svarer.......

Men kunne du slet ikke bruge de svar der var givet til Peter i hans
tidligere tråd?

Fra : Soren Pedersen

Dato : 01-02-04 15:15

> Men kunne du slet ikke bruge de svar der var givet til Peter i hans
> tidligere tråd?

Næh - Svaret refererer til et site hvor man kan finde browsere til bl.a
T610. Svaret fortæller ikke hvilken browser - Sikkert blandt mange - Der kan
anbefales. Og det var præcist det jeg spurgte efter.
Mit problem er at min T610 er den første telefon jeg har der kan bruges til
ret meget andet end at tale i (hvilket vel egentlig også er det primære ,
og jeg derfor ikke ved hvilke funktionaliteter og programmering den
understøtter. Og jeg gider ikke bruge tid på at sætte mig ind i det. Jeg er
bruger, og ikke programmeringssprogogfunktionalitetskyndig (Dét ord kendte I
nok ikke hva'

Mvh
/Søren

Fra : Peter G C

Dato : 01-02-04 15:19

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Næh - Svaret refererer til et site hvor man kan finde browsere til bl.a
> T610.

Beklager - jeg forsøgte at hjælpe

> [...]
> og jeg derfor ikke ved hvilke funktionaliteter og programmering den
> understøtter. Og jeg gider ikke bruge tid på at sætte mig ind i det.

Har du prøvet wap 2.0-browseren først? Den er ikke dårlig og kan vise mange
hjemmesider, som ikke er desiderede wap-sider. De browsere, jeg har ellers
har fundet på nettet, har ikke fungere særlig godt - mest pga fejl i
softwaren vil jeg tro.

Jeg har fået opdateret softwaren i min telefon (også en T610) - venter pt.
på at få den retur.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-02-04 15:29

On Sun, 01 Feb 2004 15:18:50 +0100, Peter G C wrote:

> Jeg har fået opdateret softwaren i min telefon (også en T610) - venter pt.
> på at få den retur.

Giver du et prej om hvad der er ændret, f.eks hastighed mv?

Fra : Peter G C

Dato : 01-02-04 15:36

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Giver du et prej om hvad der er ændret, f.eks hastighed mv?

Ja. Jeg har pt. rev 1. Nu må jeg jo vente og se, hvilken revision de har
smidt i den.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-02-04 15:41

On Sun, 01 Feb 2004 15:36:15 +0100, Peter G C wrote:

> Ja. Jeg har pt. rev 1. Nu må jeg jo vente og se, hvilken revision de har
> smidt i den.

Jeg har nemlig også rev.1 så er lidt spændt på hvad der sker af
ændringer. Men er de usynlige, synes jeg ikke jeg vil undvære min fon
så længe og som tidligere mobilforhandler så er mine erfaringer med
Teleservice, at de ikke altid behandler de indsendte mobiler lige pænt...
så er lidt nervøs for at sende min elskede T610 ind

Fra : Peter G C

Dato : 01-02-04 15:47

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> Teleservice, at de ikke altid behandler de indsendte mobiler lige pænt...
> så er lidt nervøs for at sende min elskede T610 ind

Lyder ikke godt - jeg har også anvendt Teleservice

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-02-04 22:29

On Sun, 01 Feb 2004 15:46:37 +0100, Peter G C wrote:

> Lyder ikke godt - jeg har også anvendt Teleservice

Kryds fingrer for, at de passer på den. Alt for mange gange har jeg
modtaget en fon tilbage fra dem med ridser som ikke var der ved
indsendelsen.

Der har selvfølgelig været flere succestilfælde, men alligevel - synes
godt de kunne passe bedre på tingene.

Fra : Peter G C

Dato : 03-02-04 19:16

[klip]

> Ja. Jeg har pt. rev 1. Nu må jeg jo vente og se, hvilken revision de har
> smidt i den.

Jeg fik revision R4C003. Telefonen er blevet lidt hurtigere. Ordbogen T9 er
blevet hurtigere når den foreslår ord. Kameraet kan jeg ikke vurdere.

- og den kom hjem med kun en ubetydelig, lille ridse bag på.

Nu skal jeg lige teste om mine javaprogrammer kører bedre.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-02-04 19:19

On Tue, 03 Feb 2004 19:15:51 +0100, Peter G C wrote:

> Jeg fik revision R4C003. Telefonen er blevet lidt hurtigere. Ordbogen T9 er
> blevet hurtigere når den foreslår ord. Kameraet kan jeg ikke vurdere.

Hvor meget hurtigere er den blevet til SMS ?

> - og den kom hjem med kun en ubetydelig, lille ridse bag på.

Argh det kan pisse mig af!! Lille eller ej :-/

Fra : Peter G C

Dato : 03-02-04 19:27

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hvor meget hurtigere er den blevet til SMS ?

He - jeg er sgu kommet lidt ud af træning de dage jeg har undværet den ....
ærlig talt kan jeg ikke sige dte.

> Argh det kan pisse mig af!! Lille eller ej :-/

LOL - det generer mig ikke.

Bedste er imidlertid, at javaprogrammerne kører langt bedre - ingen
stabilitetsproblemer i forhold til tidligere. Jeg bruger cMessenger.
(http://cmessenger.cleverlance.com/wap.jsp)

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-02-04 20:45

On Tue, 03 Feb 2004 19:26:52 +0100, Peter G C wrote:

> He - jeg er sgu kommet lidt ud af træning de dage jeg har undværet den ....
> ærlig talt kan jeg ikke sige dte.

Men den _er_ hurtigere?

> LOL - det generer mig ikke.

Hmm

> Bedste er imidlertid, at javaprogrammerne kører langt bedre - ingen
> stabilitetsproblemer i forhold til tidligere. Jeg bruger cMessenger.
> (http://cmessenger.cleverlance.com/wap.jsp)

Okay! Jamen så må jeg bide i det sure æble.

Fra : Peter G C

Dato : 03-02-04 21:03

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Men den _er_ hurtigere?

Det synes jeg. Men hæng mig ikke op på det.

[klip]

> Okay! Jamen så må jeg bide i det sure æble.

Ja da.

Jeg fik fruen til at indlevere telefonen inkl. garantibevis og Teleservice
sendte den retur. Jeg betalte ikke en krone.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-02-04 22:48

On Tue, 03 Feb 2004 21:02:59 +0100, Peter G C wrote:

> Det synes jeg. Men hæng mig ikke op på det.

Det lader jeg så være med

> Ja da.
>
> Jeg fik fruen til at indlevere telefonen inkl. garantibevis og Teleservice
> sendte den retur. Jeg betalte ikke en krone.

Da jeg var i branchen tog det ~1-2 uger.

Hvor lang tid ventede du?

Fra : Peter G C

Dato : 04-02-04 12:40

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Da jeg var i branchen tog det ~1-2 uger.
>
> Hvor lang tid ventede du?

Den blev indleveret onsdag - tror jeg. Da fruen kørte forbi torsdag for at
hente den fik hun at vide, at den var sendt til mig. Da man havde brugt et
forkert bynavn, men rigtig postnummer blev pakken forsinket en dag eller to.
Så jeg kunne afhente pakken på posthuset mandag. Det er da hurtigt nok i
mine øjne.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-02-04 19:16

On Wed, 04 Feb 2004 12:39:59 +0100, Peter G C wrote:

> [...]
> Så jeg kunne afhente pakken på posthuset mandag. Det er da hurtigt nok i

Ja det er satme fint! Kort proces må man sige.

Jeg må have fat i min C55 de dage jeg skal vente

Fra : Peter G C

Dato : 04-02-04 20:35

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Ja det er satme fint! Kort proces må man sige.

Jep - helt enig. Og det kostede ikke en krone.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Soren Pedersen

Dato : 01-02-04 16:02

> [...]
> softwaren vil jeg tro.
>
> Jeg har fået opdateret softwaren i min telefon (også en T610) - venter pt.

YES!
Næh - Jeg ikke prøvet nogen overhovedet. Og dit svar fortæller også at der
er en hulens masse lo.. derude. Jeg vil straks gå på jagt
Hvilken ver bliver den opdateret til, og hvad forventer du det giver dig ?
(Min er R3 - Er det ok ?)

Mvh
/Søren

Fra : Peter G C

Dato : 01-02-04 16:22

"Soren Pedersen" <soren@muncheb.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> YES!

Yes til hvad? Har du prøvet wap-browseren indbygget i telefonen? Ellers
gør det først.

> Næh - Jeg ikke prøvet nogen overhovedet. Og dit svar fortæller også at der
> er en hulens masse lo.. derude. Jeg vil straks gå på jagt

God fornøjelse.

> Hvilken ver bliver den opdateret til, og hvad forventer du det giver dig ?

Jeg ved ikke hvad den bliver opdateret til. Jeg har læst, at nogle
web-browsere krævede mindst en R3 for at virke korrekt. Og så ser jeg ellers
hvad der sker

> (Min er R3 - Er det ok ?)

Yes- det skulle være ok. Der er kommet en R4 så vidt jeg kan læse mig til
rundt omkring.

PS. Jeg er kisteglad for vinterhjulene

/Peter

--