t68 som remote, hvor finder jeg det progra~
Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 29-01-04 19:34

Hej.

Jeg havde på et tidspunkt fundet et program som var skrevet sådan at en T68
kunne bruges som remote control af (vist nok) winamp.
På det tidspunkt havde jeg bare ikke en bluetooth dongle, nu har jeg så en
dongle, men jeg kan ikke finde programmet mere.....
Er der en venlig person her i NG, der vil smide et link her, så siger jeg
mange tak....

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : JMo.

Dato : 29-01-04 20:02

Peter @ Team-PsHdO wrote:

> [...]
> så en dongle, men jeg kan ikke finde programmet mere.....
> Er der en venlig person her i NG, der vil smide et link her, så siger

Kommer fluks:

http://www.christersson.org/index.php?page=software_pccontrol

Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 29-01-04 20:16

Hej.

Tusind tak, det var precis den jeg søgte.....

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO

Fra : thomas

Dato : 30-01-04 16:25

"Peter @ Team-PsHdO" <pwr43h@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Tusind tak, det var precis den jeg søgte.....

hvilket var det så