SE 610 Prob. ?
Fra : Mike Johnson

Dato : 28-01-04 14:00

Hej

Jeg har hørt lidt rygter (med ved ikke om det har noget på sig) om at denne
telefon skulle have en fejl som man kan få rettet ved at gå den nyeste
software/firmware opdateret. Det gælder også de nye som man lige har købt.

På forhånd tak.

MJ

Fra : Christian Catu

Dato : 28-01-04 14:11

On Wed, 28 Jan 2004 14:00:21 +0100, Mike Johnson wrote:

> [...]
> telefon skulle have en fejl som man kan få rettet ved at gå den nyeste
> software/firmware opdateret. Det gælder også de nye som man lige har købt.

Ligemeget hvilken overskrift du havde valgt, er svaret et rungende ja

Fra : Johnt

Dato : 28-01-04 22:20

"Christian Catu" <c@placebocatu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Har haft min T610 siden oktober 2003. Jeg har brugt den flittigt, og ikke
fundet nogle fejl som jeg har lagt mærke til.

Hilsen

Johnt