T610 Tetris
Fra : Towli

Dato : 26-01-04 18:08

Hej

Jeg har lige købt en T610 i Elgiganten med det der åndsvage "mono" abb. fra
Orange...

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at kunne spille Tetris på den - kan det
lade sig gøre? Hvor kan det evt. hentes?

Mange tak
/T

Fra : RpR

Dato : 26-01-04 18:33

http://midlet.org/results.jsp;jsessionid=4k6dajf4t8o18?search=tetris

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Towli

Dato : 26-01-04 18:40

1000 tak !

Jeg har ikke Ir øje eller bluetooth osv. kan man sende det via Nettet på en
eller anden smart måde direkte til tlf.?

Mange tak!

/T

Fra : Brian

Dato : 26-01-04 19:13

Hejsa

Towli wrote:
> Jeg har ikke Ir øje eller bluetooth osv. kan man sende det via Nettet
> på en eller anden smart måde direkte til tlf.?

Uploade det til en WAP server, og hente det ned igen, f.eks hos
http://www.xgryde.dk/

/Brian

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-01-04 01:29

Brian skrev :
> Hejsa

> Uploade det til en WAP server, og hente det ned igen, f.eks hos
> http://www.xgryde.dk/
>
> /Brian

Det er sort tale for mig - kan du uddybe det lidt, tak!
Ex hvor finder jeg en Warp server, og skal jeg have et speciel abonnement
for at bruge Warp?

Michael Lund Sørensen (Mobil-amatør)
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Mark Beaumont

Dato : 27-01-04 02:09

Towli wrote:
> Jeg kunne helt vildt godt tænke mig at kunne spille Tetris på den -
> kan det lade sig gøre? Hvor kan det evt. hentes?

Med telefonen wapper du ind på wap.lasyk.net, indtaster kode
nr. 2269 og downloader spillet Metris (som er en Tetris klon).

http://www.myt610.net/preview.php?id=2269

Vh Mark

Fra : Thore Sorensen

Dato : 27-01-04 11:54

On Mon, 26 Jan 2004 18:07:48 +0100, "Towli" <towli@(fjernes)oldboyz.dk>
wrote:

>Hej
>
>Jeg har lige købt en T610 i Elgiganten med det der åndsvage "mono" abb. fra
>Orange...

Hvad koster det abbonement?...kan ikke finde prisen nogen steder på
orange.dk..:(

Hvad gav du for telefonen og abb?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(fjern eventuelle 'Z'-er hvis du mailer direkte)

Fra : Fischer

Dato : 27-01-04 11:57

> Hvad koster det abbonement?...kan ikke finde prisen
> nogen steder på orange.dk..:(

http://orange.dk/mono/priser

*Fischer

Fra : Thore

Dato : 27-01-04 23:11

On Tue, 27 Jan 2004 11:56:33 +0100, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>http://orange.dk/mono/priser
>
>*Fischer
>OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Tak for det....lidt ringe, at der ikke er et link til den underside fra
hovedsiden...:(

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen

(fjern eventuelle 'Z'-er hvis du mailer direkte)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-01-04 13:41

Thore skrev :

> Tak for det....lidt ringe, at der ikke er et link til den underside fra
> hovedsiden...:(

Orange.dk -> Orange for dig -> Mono -> Priser
Ret nemt at finde!
Men 117 kr/mdr i 6 måneder giver 702 kr og jeg gav 895 i Bilka (nu 795 i
Elgiganten) - en god telefon til 15-1600 kr

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Thore Sorensen

Dato : 31-01-04 12:32

On Wed, 28 Jan 2004 13:41:17 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<laeses-ikke@gromit.dk> wrote:

> [...]
>Men 117 kr/mdr i 6 måneder giver 702 kr og jeg gav 895 i Bilka (nu 795 i
>Elgiganten) - en god telefon til 15-1600 kr

Ok.....kiggede lidt nærmere...og fandt det...:)
Det var også pga prisen på de 795,- jeg ville have den...men vil have
mit TDC abb- på den...
Derfor bliver regnestykket sådan for mig:

Ca. 800 (telf) + 702,-(abb. i 6 mdr) +99,-(abb.opret.) + 100,-(unlock)=
ca 1700,-...det er en OK pris synes jeg...:)

Tak for hjælp...