T68i - en af tasterne er "defekt"
Fra : Torben

Dato : 25-01-04 06:14

Hej,

Når jeg skriver SMS, noter eller lignende duer 3-tasten ikke mere (en enkelt
gang imellem kan den dog godt hoste op med et d, e eller f). Men hvis jeg
skal ringe op kommer 3-tallet fint! Har prøvet "alt", fjerne forslag og
ændre indtastningsmåde - intet hjæper. Og har haft batteriet ude over nat.
Kan man resette skidtet og hvad ryger der i den process?

vh Torben

Fra : Torben

Dato : 25-01-04 15:48

Det her er syret! Fandt en "løsning". Mange år med software leverandører
belønner sig

Irriterede mig at 3-tasten virkede undtaget når man ville skrive
tekstbeskeder. Så prøvede at gå ud i menuerne og bruge 3-tallet som genvej.
Og der virkede den altid. Prøvede så at tjekke om 3-tallet var langsommere i
menuerne end de andre taster. Og havnede ved et tilfælde i "sjov og spil",
"komposition". Og DER virkede tretallet også. Gik så tilbage til ny besked i
SMS og vupti - nu virker det sørme igen.

Søg ingen meningen med libet - bare det kører!