Beskedrobot nede igen...
Fra : Hans Paulin

Dato : 24-01-04 20:20

...indtil tirsdag d. 27 - godt man har et gammelt Telia-simkort
Hans

Fra : Fischer

Dato : 25-01-04 06:57

> ..indtil tirsdag d. 27 - godt man har et
> gammelt Telia-simkort

Du behøver faktisk ikke noget Telia simkort.
Telia's gateway xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk virker til alle mobilnumre uanset
selskab.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-04 00:23

Fischer skrev:

> Du behøver faktisk ikke noget Telia simkort.
> Telia's gateway xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk virker til alle mobilnumre
> uanset selskab.

....det var som syv...

....hvad skal vi så snart med Beskedrobot?

....behøver man overhovedet ikke at ha tilknytning til Telia? (undskyld
jeg spør lidt dumt - det er lidt overraskende for mig)...

....hér kommer der en besked på mit Telia simkort et nanosekund efter at
der er sendt en mail til mig...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-04 01:10

Hans Paulin skrev:

> [...]
> jeg spør lidt dumt - det er lidt overraskende for mig)...
>
> ...hér kommer der en besked på mit Telia simkort et nanosekund efter

....nu var jeg inde hos CyberCity og ændre xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk fra
mit Telia-nummer til mit Telmore-ditto - og det virker bare...

....amazing!

Tak for tippet!
Hans

Fra : Fischer

Dato : 26-01-04 06:23

> ...det var som syv...
> ...hvad skal vi så snart med Beskedrobot?
> ...behøver man overhovedet ikke at ha til-
> knytning til Telia? (undskyld jeg spør lidt dumt
> - det er lidt overraskende for mig)...

Nej, der er ingen krav om tilknytning til Telia.
MEN - man kunne jo godt frygte at det er en bommert fra Telias side. Altså
en fejl der kan blive opdaget, og at denne smarte feature bliver lukket.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-04 07:51

Fischer skrev:

> Nej, der er ingen krav om tilknytning til Telia.

....vildt nok - ved du hvor længe har det forholdt sig sådan?

> MEN - man kunne jo godt frygte at det er en bommert fra Telias side.

....at jeg stadig har et taletidskort fra Telia der fungerer er måske
osse en "bommert" fra deres side - jeg købte det for en 13 - 14 mdr.
siden for at få en bestemt telefon, og har ikke sat penge ind på det
siden...

> Altså en fejl der kan blive opdaget, og at denne smarte feature
> bliver lukket.

....det ville være ærgeligt...

....gad vide hvad featuren koster dem i kroner og øre...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 26-01-04 10:58

> ...det ville være ærgeligt...

Ja, så er det bal vist forbi.
Me and my big mouth.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-04 12:19

Fischer skrev:

> Ja, så er det bal vist forbi.

Nå, det var ærgeligt...

....men så slap jeg da for at installere det hos søster...

> Me and my big mouth.

Tænk ikke på dét!

Nu må jeg se, om de har lukket mit kort i samme ombæring... *host*
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-04 12:34

Hans Paulin skrev:

> Nu må jeg se, om de har lukket mit kort i samme ombæring... *host*

....øv - xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk virker ikke engang med mit Telianummer
længere...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 26-01-04 12:38

> ...øv - xxxxxxxx@gsm1800.telia.dk virker ikke
> engang med mit Telianummer længere...

Ooops. =
Skal vi ikke bare håbe at Besked-robot vågner til live i morgen.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-01-04 13:03

Fischer skrev:

> Ooops. =
> Skal vi ikke bare håbe at Besked-robot vågner til live i morgen.

....dét lover de inde på siden...

....kan det være en sikkerhedsopdatering de er i gang med derinde - efter
Mixit?
Hans

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 26-01-04 11:05

Fischer wrote:
> MEN - man kunne jo godt frygte at det er en bommert fra Telias side.
> Altså en fejl der kan blive opdaget, og at denne smarte feature
> bliver lukket.

Det virkede fint til mit Telmore abonnement i går, men her til
formiddag kommer der tilsyneladende ikke noget igennem. Jeg får på
den anden side heller ikke nogen fejl retur.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Per Thomsen

Dato : 28-01-04 09:16

> Det virkede fint til mit Telmore abonnement i går, men her til
> formiddag kommer der tilsyneladende ikke noget igennem. Jeg får på
> den anden side heller ikke nogen fejl retur.

Jeg prøvede med mit TelmoreDanmark abobbement i går. Efter 6 timer dukkede
SMS'en op. Så det virker, men langsomt.

Per

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 28-01-04 10:23

Per Thomsen wrote:
> Jeg prøvede med mit TelmoreDanmark abobbement i går. Efter 6 timer
> dukkede SMS'en op. Så det virker, men langsomt.

Ja Telia virker stadig, der var bare store forsinkelser på.
I øvrigt kører det fint nu med kun 30 sekunders forsinkelse.

Besked-robot er i øvrigt også oppe igen.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>