slå mobisvar til, hvis ???
Fra : knap

Dato : 22-01-04 21:54

Jeg har læst tråden med at slå mobilsvar fra, fint nok, og tak for svarene,
men hvad hvis man slår det fra

hvordan kan man så slå det til igen?

Er det muligt?

bjarne

Fra : Fischer

Dato : 23-01-04 06:19

> Jeg har læst tråden med at slå mobilsvar fra,
> fint nok, og tak for svarene, men hvad hvis
> man slår det fra hvordan kan man så slå det
> til igen?

**61*xxxxxxxx**yy#
Slår viderestilling til i de tilfælde hvor man ikke når at tage telefonen.
Udskift xxxxxxxx med nummeret på dit mobilsvar.
Tallet yy kan være 05, 10, 15, 20, 25 og 30 og er antallet af sekunder
telefonen ringer inden der viderestilles.

**62*xxxxxxxx#
Slår viderestilling til i de tilfælde hvor telefonen er slukket eller
udenfor dækning.
Udskift xxxxxxxx med nummeret på dit mobilsvar.

**67*xxxxxxxx#
Slår viderestilling til i de tilfælde hvor telefonen er optaget.
Udskift xxxxxxxx med nummeret på dit mobilsvar.

**21*xxxxxxxx#
Ubetinget viderestilling til mobilsvar. Alle opkald går direkte til
mobilsvar uanset hvad. Her kan du f.eks. have telefonen tændt og modtage /
sende SMS, mens du ikke modtager opkald.
Udskift xxxxxxxx med nummeret på dit mobilsvar.
(Ophæves med ##21#).

*Fischer

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 23-01-04 11:23

Det allernemmeste er, hvis du har en Nokia, at gå ind i menuen Omstilling
(ligger på nogen under Indstillinger), så kan du vælge det hele fra og til
her uden de underlige koder....

Hygge...
Daniel

Fra : Fischer

Dato : 23-01-04 11:53

> Det allernemmeste er, hvis du har en Nokia, at gå
> ind i menuen Omstilling (ligger på nogen under Indstillinger),
> så kan du vælge det hele fra og til her uden de underlige
> koder....

Jeg synes det er nemmere at lægge disse "underlige koder" ind i
telefonbogen, så er de meget let tilgængelige.

*Fischer

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 23-01-04 12:23

"Fischer" wrote in message
> Jeg synes det er nemmere at lægge disse "underlige koder" ind i
> telefonbogen, så er de meget let tilgængelige.

Hey! Det var sgu da en fed idé! Jeg bruger jævnligt "omstil alle
taleopkald" når jeg er hjemme, da mobilsignalet her er noget bæ... Men det
ville da være en del nemmere lige at smide det under hurtigkald fx..... tak!
c",)

Hygge...
Daniel