Hvordan låser man en 3410 op
Fra : Hornbech

Dato : 20-01-04 15:22

Jeg har en Nokia 3410 der er simlåst. jeg har modtaget låsekoden fra Orange.
Men spørgsmålet er hvordan låser jeg så telefonen op med denne kode?

MVH
René

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-01-04 15:29

Hornbech wrote:

> Jeg har en Nokia 3410 der er simlåst. jeg har modtaget låsekoden fra Orange.
> Men spørgsmålet er hvordan låser jeg så telefonen op med denne kode?

Sådan taster du din kode ind på din telefon...

1. Fjern simkortet fra telefonen
2. Tænd telefonen
3. Tast # (starten af koden)
4. tryk 3 gange på * for at få (p) frem
5. tryk 4 gange på * for at få (w) frem
6. tryk 2 gange på * for at få (+) frem
7. tast så resten af koden (alle tal)
8. tryk 2 gange på * for at få (+) frem
9. Tast så det sidste tal og afslut med #

Fra : Hornbech

Dato : 20-01-04 15:32

Jeg har en 10 sifret kode, hvad er så starten af koden ?

MVH
René

Fra : DJ_Adrian

Dato : 20-01-04 15:43

det er # der er starten af koden...din 10 cifrede kode skal du indtaste
efter punkt 6.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 20-01-04 15:58

Hornbech wrote:

eksempel på en kode #pw+1234567890+1#

Fra : Hornbech\(9000\)

Dato : 20-01-04 16:44

Ok Takker

Fra : Hornbech\(9000\)

Dato : 20-01-04 18:05

Den skriver forkert kode når jeg indtaster den.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-04 18:20

> Den skriver forkert kode når jeg indtaster den.

Hmm, underligt.

Hvis du har benyttet den fremgangsmåde de andre har sagt, med at taste:

#pw+1234567890+1# hvor du selv indsætter koden mellem de to plustegn skyldes
det, at du f.eks. har hørt forkert i telefonen eller lignende da du fik
oplyst koden.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Hornbech\(9000\)

Dato : 20-01-04 18:30

Det er en andens mobil jeg er ved at låse op, og ja jeg mistænker også at
hun har hørt forkert. min vi ringer lige til dem igen imorgen.

Mvh
René

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 20-01-04 19:20

"Jeppe Vestergaard" wrote in message
> [...]

Er der ikke noget om at telefonen blokerer helt hvis man indtaster koden
forkert et vist antal gange?? Eller er det bare mig ?

Hygge...
Daniel

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-01-04 19:29

Daniel Alstrup skrev:

>Er der ikke noget om at telefonen blokerer helt hvis man indtaster koden
>forkert et vist antal gange?? Eller er det bare mig ?

Du har ret. Telefonen kan ikke oplåses med kode efter man har forsøgt
dette 5 gange (altså med forkert kode). Telefonen kan dog stadig låses
op på anden vis.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!