Aliens vs. Predator
Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 08-02-04 01:15

http://www.apple.com/trailers/fox/avp/

Fandt lige en teaser, tænkte jeg ville dele den med jer andre !

Jeg tror den bliver fed !

MVH

Morten

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-02-04 04:09

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev:

>http://www.apple.com/trailers/fox/avp/
>
>Fandt lige en teaser, tænkte jeg ville dele den med jer andre !
>
>Jeg tror den bliver fed !

Det er muligt, men det kan man da i hvert fald ikke vurdere ud fra den
trailer, som ikke viser noget som helst.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Kasper Møller

Dato : 08-02-04 09:28

Niels Søndergaard wrote:

> Det er muligt, men det kan man da i hvert fald ikke vurdere ud fra den
> trailer, som ikke viser noget som helst.

I klippet med behind the scenes lyder det ellers som om at Paul Anderson har
fået opbygget en "troværdig" historie/forklaring på hvorfor kampen mellem de
to slags aliens opstår.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 08-02-04 10:18

"Kasper Møller" <kbmpost[nospamforme]@hotmail.com> skrev:

>I klippet med behind the scenes lyder det ellers som om at Paul Anderson har
>fået opbygget en "troværdig" historie/forklaring på hvorfor kampen mellem de
>to slags aliens opstår.

Det tror jeg også gerne, men teaseren alene viser da ikke noget som
helst.

Fra : spæf

Dato : 08-02-04 12:02

> Jeg tror den bliver fed !

Den kunne godt blive rigtig fed, desværre er instruktøren den samme som
lavede Resident Evil. Lad os håbe at han har taget sig sammen, og laver en
god film denne gang.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:DbfVb.8605$a75.4970@news.get2net.dk...

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 13:20

"spæf" <teater-lydFJERNDETTE@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Den kunne godt blive rigtig fed, desværre er instruktøren den samme som
> lavede Resident Evil. Lad os håbe at han har taget sig sammen, og laver en
> god film denne gang.

Resident Evil var en fed film....

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-02-04 13:59

> Resident Evil var en fed film....

Enig.

BTW Teaser for RE2:

http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/resident_evil_apocalypse/high.ht
ml

Fra : Kasper

Dato : 08-02-04 15:49

On Sun, 8 Feb 2004 13:19:38 +0100, "Rune Vestergaard"
<runwest[at]post6.tele.dk> wrote:

>Resident Evil var en fed film....

Den var da ok, men som zombie-film kunne det være gjort meget bedre.
Jeg ville hellere have set Romero bag roret.

--
Kasper

Fra : Jeppe Møller

Dato : 08-02-04 16:12

> Den var da ok, men som zombie-film kunne det være gjort meget bedre.
> Jeg ville hellere have set Romero bag roret.

Anytime!
/JeppeM

Fra : PerX ...

Dato : 11-02-04 21:06

In article <DbfVb.8605$a75.4970@news.get2net.dk>, "Morten Wulff
Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> says...
> http://www.apple.com/trailers/fox/avp/
>
> Fandt lige en teaser, tænkte jeg ville dele den med jer andre !
>
> Jeg tror den bliver fed !

De fedste film er som regl dem man forestiller sig mens man venter på de
kommer - og så slår Hollywood og copyrighten til igen. Men man har jo
lov at håbe - conceptet lyder da meget godt :)