Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalkamera max kr. 1200
Fra : David Rasmussen

Dato : 07-02-04 15:26

Kan I anbefale nogle bestemte modeller? Jeg har ikke noget imod at
bestille i tyskland etc.?

/David

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-02-04 17:02

On 2004-02-07, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:
> Kan I anbefale nogle bestemte modeller? Jeg har ikke noget imod at
> bestille i tyskland etc.?

Et brugt mærkevarekamera. 2 Mpixels.
Merlin havde Nikon Coolpix til 998,- for en måneds tid siden, det
er en af de få jeg har set af nye som er OK.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-04 17:35

> Kan I anbefale nogle bestemte modeller? Jeg har ikke noget imod at
> bestille i tyskland etc.?

Jeg har et NYT Minolta X-20 til salg for ca. 1000 Kr MED kvitering.
Det er godt nok et af de mindste kameraer jeg længe har set hvor
billedkvaliteten er ok og med optistik zoom og en hel stribe andre
funktioner.

--
Tom

Fra : David Rasmussen

Dato : 09-02-04 15:47

Tom wrote:

> [...]
> Det er godt nok et af de mindste kameraer jeg længe har set hvor
> billedkvaliteten er ok og med optistik zoom og en hel stribe andre

Hvor bor du, og i hvilken butik er det købt?

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-02-04 11:11

David Rasmussen wrote:
> Kan I anbefale nogle bestemte modeller? Jeg har ikke noget imod at
> bestille i tyskland etc.?

Jeg kan se på edbpriser.dk og på preissuchmaschine.de at der er masser
af relevante produkter, endda med optisk zoom og den slags. Er der
virkeligt ikke flere der har en holdning til hvilke af disse produkter
der er bedst i prisklassen?

/David

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-04 12:16

> [...]
> af relevante produkter, endda med optisk zoom og den slags. Er der
> virkeligt ikke flere der har en holdning til hvilke af disse produkter

Du kan jo evt. læse lidt tilbage i alle de tråde her i gruppen
Der går stort set ikke en eneste dag hvor der ikke stilles samme spørgsmål
om hvad folk skal købe.

--
Tom

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-02-04 12:23

Tom wrote:

> Du kan jo evt. læse lidt tilbage i alle de tråde her i gruppen
> Der går stort set ikke en eneste dag hvor der ikke stilles samme spørgsmål
> om hvad folk skal købe.

Det har jeg også gjort, men jeg synes tit det handler om kameraer som er
noget dyrere end det jeg leder efter. Jeg har i hvert fald ikke kunne
finde et konkret svar på mit spørgsmål.

/David

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 08-02-04 12:26

On 2004-02-08, David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> [...]
> af relevante produkter, endda med optisk zoom og den slags. Er der
> virkeligt ikke flere der har en holdning til hvilke af disse produkter

Check http://www.dpreview.com og http://steves-digicams.com

Der er anmeldelser og testbilleder.