Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon Coolpix 4300
Fra : ChristianTC

Dato : 07-02-04 14:51

Hej NG

Er der nogen der har erfaringer med Nikon Coolpix 4300?

Mvh
Christian TC

Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 07-02-04 16:35

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der har erfaringer med Nikon Coolpix 4300?
>
> Mvh
> Christian TC

Jeg har et Coolpix 2000, det er jeg kanon glad for, det tager nogle fine
billeder, og der er et godt zoom på.

Mvh

Mike

Fra : ThomasM

Dato : 08-02-04 00:20

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogen der har erfaringer med Nikon Coolpix 4300?

Jeg har haft et CP4300, men returnerede det da det gik op for mig at
blændeindstillingen ikke helt levede op til det jeg havde håbet på. Bortset
fra det er det et dejligt lille kamera der tager nogle fine billeder.
Ergonomisk er det mange gange bedre end den skotøjsæske jeg byttede det til
(Canon G3), og det savner jeg faktisk lidt en gang imellem Tror roligt
du kan købe det hvis du ikke har planer om at lege for meget med
blændeindstillinger.

/ThomasM