Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mange billeder til upload - bestilling
Fra : Hagman

Dato : 07-02-04 14:05

Hejsa NG !

Jeg har nu samlet 241 billeder, som jeg vil få fremkaldt (Taget med Canon
A70).

Jeg plejer at bestille via digitalshoppen.com.
....men er det muligt at få alle billederne uploadet på én gang ?
.......det vil jo tage evigheder at vælge dem en af gangen.

Takker.

MVH.
Hagman

Fra : Klaus Madsen

Dato : 07-02-04 15:52

> [...]
> ...men er det muligt at få alle billederne uploadet på én gang ?
> ......det vil jo tage evigheder at vælge dem en af gangen.

Hvorfor pakker du dem ikke bare som en Zip-fil ???

Mvh. Klaus

Fra : KASO

Dato : 07-02-04 16:06

"Klaus Madsen" <info@grafreaks.dx> skrev i en meddelelse

Canon

> Hvorfor pakker du dem ikke bare som en Zip-fil ???

ZIP er ikke et format, der normalt modtages af fotolab - og vil i de fleste
tilfælde betyde en forøgelse af filstørrelse (jpg kommer types til at fylde
mere, hvis man forsøger at pakke det, da det er et pakket format i
forvejen).

Fra : M. Myers \(5491\)

Dato : 07-02-04 16:39

"Hagman" <michael@FJERNmpetersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ...men er det muligt at få alle billederne uploadet på én gang ?
> ......det vil jo tage evigheder at vælge dem en af gangen.

www.bilka.dk eller www.foetex.dk

kan hjælpe dig.... de har et Java program der gør det muligt at tilføje et
helt bibliotek, og så uploade alle filer i det bibliotek, det virker rigtig
godt....
efter de er uploadet kan du ændre printstørrelse, og antal.....

og så kan du afhente dem i den butik hvor du plejer at handle....

mvh..

Mike

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-02-04 17:03

On 2004-02-07, Hagman <michael@FJERNmpetersen.dk> wrote:
> [...]
> ...men er det muligt at få alle billederne uploadet på én gang ?
> ......det vil jo tage evigheder at vælge dem en af gangen.

Føtex/Bilka tager imod en CD med billederne, det gør Japan Photo også.

Fra : Hagman

Dato : 07-02-04 17:26

Jeg takker.