Flere kalendere i Outlook 2002
Fra : Me & my pc.

Dato : 07-02-04 14:27

Hej alle sammen

Kan det lade sig gøre at have flere forskellige kalender til rådighed i
Outlook 2002.

Jeg har eks. min privatkalender, kunne godt tænke mig at kunne skifte over i
en kalender som er jobbets og evt. have en 3ed som er en slags
"familiekalender"

Helt optimalt ville det være, hvis kontaktpersoner, indbakke og opgaver også
var seperate.

Reelt set, så handler det vel om at have flere outlook.pst filer, som man
kan skifte imellem, men kan man det ?

Kim

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 09-02-04 00:07

"Me & my pc." <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> var seperate.
>
> Reelt set, så handler det vel om at have flere outlook.pst filer, som man

Du behøver ikke have flere .pst-filer.

Generelt kan du oprette ny folder ved at højreklikke og vælge "New Folder".
Nu kan du indtaste navnet og vælge indholdet i folderen (Kalender,
Kontakter, Mail etc.)

Derefter kan du evt. vælge at opsætte "Rules", så mails havner i forskellige
foldere - alt efter om de er sendt til/fra privat, firma etc.

(Jeg kører på UK-version og valgt at holde mig til den - i stedet for at
gætte DK-navnene...)

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk