Kan vi optage film?
Fra : Finn

Dato : 07-02-04 18:36

Min kone vil gerne sende noget privat videooptagelse til en ven i udlandet
på en CD.

Vores grafikkort er iflg brochuren:
POV GF FX-5200 128 MB Ram grafikkort m/ TV-out/DVI

Men jeg tror ikke, at vi kan overføre private videoer til computeren, for
det lyder som om at det kun er en udgang, altså fra PC til fjernsynet, når
der står tv-out.
Men på de scart-dims der sidder i fjernsynet kan man vælge in/out, så måske
kan vi.

Er der nogen af jer der ved om vi kan optage på computeren?

Mange tak på forhånd
MVH
Finn

Fra : Mig

Dato : 07-02-04 18:48

"Finn" <finn.christiansen@mail-fjernesindensvar.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
måske
> kan vi.
>
> Er der nogen af jer der ved om vi kan optage på computeren?

Ikke med det kort I har.
Der skal I have et kort med TV-In eller et decideret TV-In/out kort.

Fra : Finn

Dato : 07-02-04 19:50

> Ikke med det kort I har.
> Der skal I have et kort med TV-In eller et decideret TV-In/out kort.

Mange tak for dit hurtige svar.
MVH
Finn

Fra : TBC

Dato : 07-02-04 20:21

On Sat, 7 Feb 2004 18:36:28 +0100, "Finn"
<finn.christiansen@mail-fjernesindensvar.dk> wrote:

> [...]
>kan vi.
>
>Er der nogen af jer der ved om vi kan optage på computeren?

*Kun* hvis der er også er TV-IN på kortet. Det kan du finde ud af ved
at installere den WDM driver der er nødvendig for overhovedet at kunne
lave captures med et Geforce FX kort

www.nvidia.com -> Drivere -> Multimedia software -> VDM drivere

TBC