Andet multimedie
bentjuul 3670
Vin etikketter
Fra : B

Dato : 07-02-04 14:26

Hej
Er der nogen der kender et godt program, hvor man kan lave sine egne vin
etikketter?
Mvh
Kim

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 07-02-04 16:55

B skrev:

> Er der nogen der kender et godt program, hvor man kan lave sine egne vin
> etikketter?

Der findes et godt (gratis) etiket-program fra Avery - og på dansk.

Programmet har en masse skabeloner at vælge imellem. Men finder du
nogle etiketter af andet fabrikat, kan du selv lave en skabelon.

Du kan downloade programmet her:
http://www.avery.dk/dk1/downloads/design2000.jsp

Jeg har set gratis cd-rom'er hos nogle boghandlere, Merlin m.fl.
Men filen er overkommelig at hente med en langsom forbindelse,
hvis du kun har sådan én.

Jeg synes også, du skulle hente etiket-kataloget fra Avery:
http://www.avery.dk/dk1/downloads/katalog.jsp

God fornøjelse

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 07-02-04 18:07

Hej Kim

Hvis det du tænker på, er et program med færdige skabeloner, så skal du nok
se efter MS Publisher. Om der ligger færdige skabeloner ved jeg ikke, men
det er en mulighed. Hvis du skal lave etiketten fra bunden, så kan jeg
anbefale dig CorelDraw, som jeg selv bruger i min daglige produktion af
bl.a. vinetiketter.

Mvh
Anders