Frossent brød i kombiovn?
Fra : Steen

Dato : 06-02-04 20:50

Hej,

jeg har en del problemer med at vende mig til min nye kombiovn.

Er der nogen der ved hvordan man tør frossent brød op, så de ikke bliver
bløde?

M.v.h.

Steen

Fra : Jette Mogensen

Dato : 07-02-04 08:38

"Steen" <anders.and@andeby.wd> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> jeg har en del problemer med at vende mig til min nye kombiovn.
>
> Er der nogen der ved hvordan man tør frossent brød op, så de ikke bliver

I min kombiovn, en Bauknecht, lægger jeg brødet ,med bagsiden opad, på den
høje rist og giver det 90 w plus grill i 3 minutter.Vender brødet og giver
det yderligere 3 min ved samme indstilling. Hvis din ovn har andre
intervaller så brug evt. 100w plus grill,

mvh Jette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 07-02-04 10:21

"Steen" <anders.and@andeby.wd> skrev i en meddelelse

> jeg har en del problemer med at vende mig til min nye kombiovn.

Prøv at få en fysioterapeut eller kiropraktor til at kigge på din ryg. *S*

> Er der nogen der ved hvordan man tør frossent brød op, så de ikke bliver
> bløde?

Hvis du kan vænne dig til at bruge en varm ovn, bør det være rimeligt enkelt
at løse problemet.

Mvh. Lisbeth

Fra : Steen

Dato : 07-02-04 19:32

Lisbeth Jacobsen wrote:

> [...]
>
> Prøv at få en fysioterapeut eller kiropraktor til at kigge på din ryg. *S*

> Hvis du kan vænne dig til at bruge en varm ovn, bør det være rimeligt

Dumme dig, jeg må hellere købe et nyt keyboard der staver bedre.

Hilsen

Steen