Bennys badekar - kunne det tænkes den får ~
Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-02-04 16:50

er det kun mig der ville ønske det?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 07-02-04 00:14

>er det kun mig der ville ønske det?

Så skal der være en ekstra-feature der viser den baglæns :)

Det fik vi til tider lokket lærerne til, da vi så den på skolens
filmudstyr dengang i Ruder Konges tid :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-02-04 10:04

> Det fik vi til tider lokket lærerne til, da vi så den på skolens
> filmudstyr dengang i Ruder Konges tid :)

hehe - jeg husker den fakker talt osse fra min skoletid, vi så den i skolens
filmlokale (et klasseværelse med en fremviser og en rullemadras fra
gymnastiksalen:o/) - jeg har en gammel xvcd liggende af den i en ok
kvalitet, men ville da gerne se den restaureret - baglæns har jeg dog ikke
set den - men den her xvcd den er mine 2 knægte helt tosset med og jeg
eeelsker stadig sangen som benny synger med haletudsen i starten - nogen der
har den som mp3? - søger jeg på bennys badekar kommer der kun noget fra
bibliotekerne op og ingen steder at købe kunne man ike lave en
underskriftindsamling til dem der har lavet den (jannik hastrup?)

Fra : Don G.

Dato : 09-02-04 03:45

"Jesper B. Nielsen" skrev...

Nej - bestemt ikke! Den hører da med i vores opdragelse. Er det iøvrigt ok
kvalitet det rip du har? Og hvor dæwlen skaffes noget sådant?

Du kan iøvrigt stemme på filmen som DVD udgivelse her:
http://www.danskedvd.dk/afstem.html

> Det fik vi til tider lokket lærerne til, da vi så den på skolens
> filmudstyr dengang i Ruder Konges tid :)

Og lige pludselig tænker jeg på noget som ikke har været i min bevidsthed i
maaange år: Statens Filmcentral (man kan ligefrem høre den gamle projektor
med den karakteritiske rulle-tikkende lyd). Hehe... hold da op hvor så man
mange socialrealistiske kreationer på de apparater.

Bonuslink: Lidt fakta om filmen:
http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/bennys_badekar.htm

Mvh. Don G.

<signature>
nerdiac . ['ner:diak] . n . übernerd; extreme nerd; nerd of nerds.
http://www.nerdiac.com
</signature>

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-02-04 13:33

> Nej - bestemt ikke! Den hører da med i vores opdragelse.

Lige nøjagtigt!

> Er det iøvrigt ok
> kvalitet det rip du har?

Jeg ved ikke om det er rippet fra TV eller VHS, men jeg har lavet en XVCD i
Nero og når det blæses op på tv er det faktisk udmærket - hverken jeg eller
mine børn lader os mærke med det - så alt i alt ganske godt... men igen, jeg
vil ha DVD.

> Og hvor dæwlen skaffes noget sådant?

Når jeg søger på den så finder jeg den på diverse biblioteker, men aldrig
salg.
Jeg har haft den meget længe og har spurgt efter den allerede da jeg fik
inet og fandt den i et dansk forum.
Nu skal man jo passe på hvad man siger herinde mht kopier og den slags for
jeg har IKKE originalen
Jeg ville da meget gerne lave en iso af den til fri afbenyttelse, men jeg
tør simpelthen ikke.

> Du kan iøvrigt stemme på filmen som DVD udgivelse her:
> http://www.danskedvd.dk/afstem.html

Done!

Fra : Don G.

Dato : 09-02-04 14:11

"sniper_Nolight" skrev...

> Nu skal man jo passe på hvad man siger herinde mht kopier
> og den slags for jeg har IKKE originalen
> Jeg ville da meget gerne lave en iso af den til fri afbenyttelse,
> men jeg tør simpelthen ikke.

Nej nej - det skulle bestemt heller ikke forståes som en opfordring til
ulovligheder. Det var ren nysgerrighed

Vi andre må jo vente på DVD'en og så bare håbe på at den kommer snart - som
i "indenfor et par år", hehe...

Mvh. Don G.

<signature>
Har Hasselhoff fået nok anerkendelse?
http://nerdcamp.dk/forum/viewtopic.php?t=252
</signature>

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-02-04 16:08

> Nej nej - det skulle bestemt heller ikke forståes som en opfordring til
> ulovligheder. Det var ren nysgerrighed

det gjorde det heller ikke - men jeg ville da gerne sprede den dejlige
film så vi alle kunne have glæde af den, men det er sikkert dybt ulovligt
jeg har den her - eller blevet det anyways, nu må man jo ikke have kopier af
bibliotekts ting liggende mere.

> Vi andre må jo vente på DVD'en og så bare håbe på at den kommer snart -
som
> i "indenfor et par år", hehe...

vi krydser fingre!