Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Der er forår i luften for producenterne, e~
Fra : max

Dato : 06-02-04 05:30

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 06-02-04 16:26

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:oLEUb.85602$jf4.5441105@news000.worldonline.dk...
> http://www.dpreview.com/news/0402/04020503fujifilms3pro.asp

Det er ikke første gang der har sviret rygter om S3pro på nettet.
Glæder mig til fuji bekræfter det, indtil da er det jo desværre blot
rygter...*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : max

Dato : 06-02-04 17:06

"Tholo -

> [...]
> rygter...*S*
> --
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen

Den ser nu ægte nok ud, men ikke meget at råbe hurra
for hvis den holder, deres 4.generation chip har ikke
været specielt imponerende ind til nu, hmm.. Canon ser
ud til at have skudt årets papegøje med deres 1DmII,
damn den ser imponerende ud på papiret.. -max-

Fra : Peter Schrøder

Dato : 06-02-04 17:55

"max" skrev
> [...]
> ud til at have skudt årets papegøje med deres 1DmII,
> damn den ser imponerende ud på papiret.. -max-

Den er også god nok:
<http://www.fujifilm.com/JSP/fuji/epartners/PREventDetailPage.jsp?DBID=N
EWS_708657&CAT_ID=-1007>
Det er ikke 4. generations HR chip, men 2. generations
SR chip.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : max

Dato : 06-02-04 18:25

"Peter Schrøder"

> [...]
> EWS_708657&CAT_ID=-1007>
> Det er ikke 4. generations HR chip, men 2. generations

Ok jeg er ikke lige inde i HR og SR, så måske er der
noget at se frem til, de har jo gjort det udemærket
tidligere. Det er ihvertfald et enormt fremskridt at de
har opgivet 2 batteri type systemet og holder fast i
alm AA batterier. Til gengæld måske ikke så fedt de
opgiver combatibilitet med standart ttl flash og sync
på max 1/180s er ikke imponerende, den skal vidst
prissættes lavt for at have en chance.. -max-