Internet via sat
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 23-04-01 09:34

Hej NG

Er der nogen der har erfaring med internet via satellit??
Er der nogle udbydere i DK?

Mvh Kenneth

Fra : Søren Jakobsen

Dato : 23-04-01 11:24

> Er der nogen der har erfaring med internet via satellit??
> Er der nogle udbydere i DK?

spørg evt. her
www.vels.dk/satdem/

Fra : Martin Andersen - nd~

Dato : 23-04-01 14:16

Bruger selv www.europe-online.dk

De lovede hastighed på 2 mbit da jeg købte det, men i praksis køre det kun
omkring 1mbit.

Mhv.

Martin

Fra : Per Olsen

Dato : 26-04-01 15:04

Hej

Hvordan får du hentet filer ned med 1Mbit?

det højeste jeg har været oppe er 30K på siden at de satte hastigheden ned
fra de 2-3Mbit som det kørte stabilt i 1999

Foresten så virker det meget meget dårligt med FTP

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Per Olsen
M.C.S.E.